در آستانه برگزاری انتخابات رقم خورد

تغییرات جدید در اعضای هیات نظارت شوراهای شهرستان رشت

فرماندار رشت نیز ضمن تشکر از تلاش و همت اعضای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان با توجه به حجم بالای ثبت نام کنندگان، اظهار داشت: امیدواریم تغییرات انجام شده در هیات نظارت شهرستان رشت منجر به بهبود ادامه مسیر پیش رو شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، عصر یکشنبه ۱۰ اردیبهشت، جلسه معارفه آقایان نعمت اله محسنی و علی اسماعیل پور از فرمانداران سابق استان گیلان، به عنوان اعضای هیات نظارت شهرستان رشت به جای آقایان خیرخواه و علی نژاد برگزار شد.

دبیر و سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان در این جلسه با بیان اینکه هیات نظارت شهرستان رشت در مرحله حساسی از انتخابات قرار دارد که نیاز به آرامش داشته ولی با وضعیت بدی مواجه شده است، گفت: به لحاظ اینکه هنوز بخش های مهمی از روند انتخابات پیش رو است و این امر حساس به هیچ وجه تجدیدپذیر نیست، بهتر است کسانی که تحمل حضور در صحنه را ندارند، صحنه را ترک کنند.

اکبر درزی اسلام افزود: اتفاقات پیش آمده سبب بروز برخی تنش ها و حساسیت ها در جامعه شده است که همه ما موظفیم بر اساس مر قانون عمل کرده و آرامش را تا زمان پایان انتخابات و اعلام نتایج به نحو مطلوب حفظ کنیم.

در ادامه این جلسه، فرماندار رشت نیز ضمن تشکر از تلاش و همت اعضای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان با توجه به حجم بالای ثبت نام کنندگان، اظهار داشت: امیدواریم تغییرات انجام شده در هیات نظارت شهرستان رشت منجر به بهبود ادامه مسیر پیش رو شود.

شفقی گفت: انعکاس گزارش جلسات خصوصی هیات اجرایی و نظارت در فضای مجازی و رسانه ها، به سبب حساسیت و امکان برداشت های نادرست، موجب بروز تنش و نتایج غیرقابل جبرانی در فضای حاکم می شود و زحمات انجام شده به راحتی نادیده گرفته خواهد شد.

شفقی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باید در تمامی اظهارنظرها مر قانون در نظر گرفته شود، افزود: ما به دنبال این هستیم که انتخاباتی را در کمال آرامش و پرشور برگزار نماییم.

رضایتی رییس هیات نظارت شهرستان رشت نیز در ادامه ضمن ابراز تاسف از اتفاقات پیش آمده و بازتاب آن در رسانه ها و فضای مجازی، گفت: تغییرات انجام شده در این مرحله از انتخابات سبب وزین شدن هیات نظارت این شهرستان شده است و امیدواریم که تمامی اقدامات و تصمیمات اتخاذ شده در نهایت ختم به خیر شود.

احمد آقایی قائم مقام هیات عالی استان نیز در پایان به بیان این که اکنون افراد با تجربه ای هیات نظارت شهرستان رشت را تشکیل داده اند، گفت: باید از دو عضو جدید که در این مرحله حساس، شهامت پذیرش این وظیفه خطیر را متقبل شده اند، تقدیر کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری صحیح و سالم انتخابات، موجب حفظ آبروی نظام و انقلاب خواهد شد، تصریح کرد: به طور یقین روند انتخابات همانند گذشته به خوبی طی خواهد شد و مشکل خاصی با مساعدت و همکاری تمامی دست اندرکاران به وجود نخواهد آمد

Share