سهیل حق شناس؛

تصمیمی برای خداحافظی ندارم | دیگر هیچ آرزویی ندارم | نظرمحمدی هنرمند است

سهیل حق شناس گفت: تصمیم داشتم اگر بازی مساوی شد و به لیگ‌برتر صعود نکردیم ۴ گوشه زمین را ببوسم و از فوتبال خداحافظی کنم اما با صعودمان به لیگ‌برتر شرایط فرق کرده و بعد از صحبت‌ها و مشورتی که با بزرگان فوتبال خواهم داشت تصمیم را خواهم گرفت و فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، سهیل حق شناس صحبت های جالبی در مورد صعود سپیدرود به لیگ برتر انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

به خاطر هواداران بازی کردم

من یک روز قبل از بازی کسالت داشتم و به سختی در میدان می‌دویدم اما بخاطر هواداران و بنری که به ورزشگاه آورده بودند تصمیم گرفتم به میدان بروم. بنا بود که فقط یک نیمه بازی کنم اما در نیمه دوم هم تصمیم گرفتم به میدان بروم تا بتوانم در صعود تیمم تاثیرگذار باشم و در دقیقه ۶۰ دیگر کار برایم سخت شده بود و از همین رو از زمین بیرون آمدم.

در زمین بودم، پنالتی نمی زدم

حقیقا حق کعبی و نزهتی بود که این پنالتی را بزنند و اگر در زمین هم بودم باز این توپ را به یکی از این دو نفر تقدیم می‌کردم چون این دو خیلی برای موفقیت تیم زحمت کشیدند البته همه تیم برای صعود به لیگ‌برتر زحمت کشیده‌اند. اما کعبی با به ثمر رساندن این گل بیشتر از قبل در جمع گیلانی‌ها محبوب شد باوجود آنکه یک غیربومی است.

ملوان فصل بعد مدعی است

اینکه اگر ما پیروز نمی‌شدیم و صعود نمی‌کردیم اما گل‌گهر با برد صعود می‌کرد جز زیبایی‌های فوتبال است. جذابیت فوتبال به همین دقایق حساس و پایانی است. با این نتایجی که ملوان و گل‌گهر در خانه حریفان کسب کردند چیزی از ارزش این دو تیم نمی‌کاهد و مطمئنا این دو تیم در فصل آینده لیگ یک یکی از مدعیان قهرمانی و صعود هستند.

همچنان مشکل مالی داریم

اینکه سپیدرود در یک زمان از لیگ تصمیم به اعتصاب و عدم حضور در بازی‌های حذفی گرفت به مدیریت وقت که هیچ حمایتی از سپیدرود نداشتند برمی‌گردد. البته با مدیریت جدید مشکلات مالی به قوت خود باقی است و فقط کمرنگ‌تر از قبل شده اما ایشان حمایت‌های خوبی از بازیکنان داشتند و کنار نکشیدند. اما دلیل نتیجه‌گیری سپیدرود به حمایت همه جانبه مردم گیلان برمی‌گردد و واقعا اینکه می‌گویند سپیدرود تیمی مردمی است بی‌خود نیست. تیمی که پشتوانه مردمی دارد در بدترین روزهای مالی خود را در اوج قرار می‌دهد؛ امیدوارم این مشکلات در سال آینده و در لیگ‌برتر از بین برود اما همچنان حمایت مردم به قوت خود پایدار باشد.

دیگر باید تیم های لیگ دویی را جدی گرفت

از این پس تیم‌های لیگ یکی و لیگ‌برتری باید از صعود تیم‌های لیگ دوی بترسند و آنها را دست کم نگیرند. ما و پارس جنوبی جم ثابت کردیم که سطح فوتبال رشد کرده و نباید به راحتی از اسم بعضی از تیم‌ها گذر کرد. ما می‌دانستیم در ۵ هفته پایانی بازی‌های سختی داریم به همین دلیل صدر را از دست دادیم و نتوانستیم قهرمان شویم. با صعود ما و پارس جنوبی جم ثابت کردیم که دیگر فوتبال کثیف و دلال و دلال‌بازی در ایران وجود ندارد.

هیچ آرزویی ندارم

با صعود سپیدرود به لیگ‌برتر دیگر هیچ آرزویی در فوتبال ندارم و بعد از ۱۴ سال حضورم در سپیدرود و انتظار کشیدن چنین روزی به آنچه در دل آرزو داشتم رسیدم.

نظر محمدی هنرمند است

علی نظرمحمدی زمانی که سپیدرود را در لیگ ۲ بست یک مجموعه تیمی جوان بود اما امسال تیمی که بستند بیشتر باتجربه‌های فوتبال ایران بودند و براساس شرایط لیگ یک این تیم را بستند. ایشان در این کار هنر خودشان را نشان دادند و مطمئنا برای فصل بعد هم باتوجه به لیگ‌برتر تیم را خواهند بست. مطمئنا تغییر و تحولاتی در تیم ایجاد خواهند کرد اگرچه در قانون و قاموس سپیدرود بومی‌گرایی بر هر چیزی برتری دارد اما اگر بازیکن غیربومی هم بیاورند کسانی که دلشان برای این تیم بسوزد مثل حسین کعبی که غیربومی بود اما با تمام توان برای این تیم دل گذاشت را به استخدام درخواهد آورد.

خداحافظی نمی کنم

تصمیم داشتم اگر بازی مساوی شد و به لیگ‌برتر صعود نکردیم ۴ گوشه زمین را ببوسم و از فوتبال خداحافظی کنم اما با صعودمان به لیگ‌برتر شرایط فرق کرده و بعد از صحبت‌ها و مشورتی که با بزرگان فوتبال خواهم داشت تصمیم را خواهم گرفت و فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمی‌کنم.

Share