کربلایی خبر داد

تشکیل ۱۰ ستاد تبلیغاتی میرسلیم در گیلان

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان از تشکیل ۱۰ ستاد تبلیغاتی در شهرستان‌های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حسن کربلایی با اشاره به فعالیت ستادهای انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان اظهار کرد: تمام دفاتر دبیران حزب مؤتلفه اسلامی در شهرستان‌ها به عنوان رؤسای ستاد میرسلیم در استان فعالیت می‌کنند.

وی به فعالیت ۱۰ دفتر حزب مؤتلفه اسلامی در شهرستان‌های مختلف گیلان اشاره کرد و افزود: دفاتر مذکور ستاد انتخاباتی میرسلیم هستند ضمن اینکه در شهرستان‌هایی که دفتر نداریم از افرادی که با ما ارتباط دارند درخواست کردیم این مسؤولیت را بپذیرند.

رئیس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در گیلان با بیان اینکه مجموعه‌های مختلفی برای تبلیغات در استان طراحی شده است، تصریح کرد: بخشی از جوانان در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و در بخش بانوان و رسانه‌ها نیز فعالیت‌های انتخاباتی آغاز شده است.

کربلایی، نظام جمهوری اسلامی را بر آمده از آرمان‌های مردم ایران اسلامی خواند و بیان کرد: امام (ره) با اینکه در ایجاد و تثبیت جمهوری اسلامی نقش نخست را داشتند اما از ابتدا مردم‌سالاری دینی را پایه‌گذاری کردند تا بهانه‌ای به دست بیگانگان داده نشود.

وی به انتخابات جمهوری اسلامی در فروردین‌ماه سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: پس از آن انتخابات‌های مختلفی در کشور برگزار شد و اکنون در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۹ اردیبهشت‌ماه جاری در کشور هستیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با اشاره به اینکه دخالت مردم در سرنوشت خود از افتخارهای نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: انتخابات حق و تکلیف است و حق نداریم در این زمینه بی‌نظر باشیم.

کربلایی، مردم را در انتخاب افراد و مدیران موثر خواند و یادآور شد: مردم باید نظارت کافی در دوره مدیریتی مسؤولان داشته باشند و در این راستا انتخابات یک امر دینی محسوب می‌شود.

Share