هر هفته پنج شنبه ها

تشریح «معیار» انتخابات در شبکه باران

شبکه باران با برنامه «معیار» به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر می پردازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،با توجه به اهمیت و تاکید مقام معظم رهبری در برگزاری هرچه با شکوهتر یازدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر شبکه استانی رسانه ملی در گیلان با تهیه ویژه برنامه «معیار» می کوشد با حضور مسوولین اجرایی استان به تشریح مسائل مرتبط با انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بپردازد و با افزایش آگاهیهای عمومی مردم در انتخاب فرد اصلح به بینندگان  یاری رساند.

بحث کارشناسی، نریشن، گزارشهای مردمی، احادیث و گفته های بزرگان درباره انتخاب و مشورت، پیامکهای مردمی، احادیث و گفته های بزرگان درباره انتخاب و مشورت، گزارشهای انتخاباتی و در روز انتخابات اعلام وضعیت صندوقها و آرا از بخشهای مختلف این برنامه می باشد.

ویژه برنامه معیار در ۳۰ برنامه هر هفته پنج شنبه ها از ساعت ۱۹:۲۵ به مدت ۳۰ دقیقه و با نزدیک شدن به ایام انتخابات هر روز از سیمای مرکز گیلان پخش و روزهای یکشنبه و سه شنبه به ترتیب در ساعات ۱۳:۲۵ و ۱۶ بازپخش می شود.

عوامل تهیه و پخش این برنامه عبارتند از:

تهیه کننده: وحید هادی زاده /کارگردان: صادق حسین پور/ مجری :روح الله منعم، مهرشاد موسوی/ دستیار تهیه: مونیک رفیعی مقدم/ تدوین: امین تمیزکار/ تصویربرداران: مهدی پژهان، باقریکتا، عباس زحمتکش/ صدابردار:حمید یاسوری/ دستیار فنی: رامین مرتضایی،صادق کوچکی/ منشی صحنه: معصومه پایداری

Share