دبیر شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران:

تبلیغات برای قهر با صندوق رای بی‌فایده است | احمدی‌نژاد مولود شورای شهر ضعیف بود

ایراهیمی گفت: باید از تحولات دهه هشتاد درس گرفت؛ پدیده‌ی احمدی‌نژاد مولود شورای شهری ضعیف بود که با ناامیدی و قهر مردم از صندوق‌ها شکل گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عبدالرضا ابراهیمی دبیر شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران با اعلام این موضوع به تحولات و تغییرات ملموس کشور در چهار سال اخیر اشاره کرد و گفت: مردم ثمره انتخابات خرداد ۹۲ و اسفند ۹۴ را در روند تائید صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات شورای پنجم و امکان حضور افراد و چهره‌هایی از سلایق گوناگون موجود در کشور درصحنه انتخابات می‌بینند.

امیدواری به رفع مشکلات احتمالی توسط هیات مرکزی نظارت

ابراهیمی افزود: اگرچه خبرهایی درباره بروز مشکلات در روند بررسی صلاحیت‌ها در بعضی از مناطق کشور منتشرشده است اما همچنان به رفع نقایص و کاستی‌های احتمالی توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها امیدواریم.

دبیر شورای منطقه گیلان حزب اتحاد ملت ایران تأکید کرد: در هیچ شرایطی نباید با صندوق رأی قهر کرد و چنانچه خواهان تداوم امنیت، آرامش، پیشرفت و رونق اقتصادی در سطح کشور هستیم باید با تمام توان و بضاعت خود در انتخابات حضور پیدا کنیم.

تبلیغات برای قهر با صندوق رای بی‌فایده است

ابراهیمی خاطرنشان کرد: اعتماد به جریان‌های سیاسی اصیل و برنامه محور از ویژگی‌های جوامع توسعه‌یافته است و خوشبختانه شاهد آن هستیم که مردم ما هم با خردورزی و تجربه‌اندوزی، در این مسیر گام برمی‌دارند و تبلیغات و هجمه‌های سنگین جریان‌های تمامیت‌خواه برای ناامید کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی و تداوم راهی که امیدوارانه آغاز کرده‌اند، کمترین تأثیری بر عزم آن‌ها نخواهد گذاشت.

دبیر حزب اتحاد ملت ایران منطقه گیلان ادامه داد: در انتخابات شورای دوم ناامیدی و قهر اکثریت مردم با صندوق‌های رأی موجب شد تا اقلیت اصولگرایان، اکثریت شوراهای کشور را به دست بگیرند و از دل آن انتخابات، پدیده‌ی احمدی‌نژاد بیرون بیاید و ابتدا به شهرداری تهران و سپس به ریاست‌ جمهوری رسید و آن صدمات و خسارت‌های جبران‌ناپذیر بر کشور و مردم وارد شد.

کارنامه موفق دولت روحانی در ایجاد ثبات

ابراهیمی به ثبات روانی و اقتصادی حاکم بر بازار کشور در چهار سال اخیر اشاره کرد و گفت: بی‌انصافی است اگر خدمات دولت در آواربرداری آن هشت سال، مهار تورم افسارگسیخته و آرامش و رونق بخشی به فضای کسب‌وکار را نادیده بگیریم و بگوییم دولت کارنامه اقتصادی موفقی نداشته است.

Share