معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت:

به دلیل عدم ابلاغ بودجه ۹۶، امکان پرداخت حقوق پرسنل را نداشته ایم

متاسفانه امروز که ۱۲ اردیبهشت سال ۹۶ است هنوز ابلاغ بودجه به دست ما نرسیده است، ما کاملا آمادگی این را داشتیم که سی ام فروردین حقوق ها را پرداخت کنیم کما اینکه الان هم آمادگی این را داریم که حقوق ها را پرداخت کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت گفت: به دلیل عدم ابلاغ بودجه، امکان پرداخت حقوق پرسنل را نداریم، اما به دلیل مشکل معیشتی کارکنان، حقوق کارکنان را بدون ابلاغ بودجه مصوب پرداخت می کنیم.
سمیه رستگار گفت: اخیراً گفته شده شهرداری در سال ۹۶ هنوز به موقع حقوق و دستمزدها را پرداخت کند. اکنون دوازده روز از ماه اردیبهشت گذشته و قاعدتا باید در تاریخ سی ام حقوق فروردین را پرداخت می کردیم و هنوز نتوانستیم، چون اجازه نداشتیم. یک نکته ای را لازم می دانم اعلام کنم و آن اینکه ما بودجه سال ۹۶ را برای اولین بار در تاریخ ۲۶ دی ماه سال گذشته به شورا ارسال کردیم و شورا طی جلسات مختلف و با برگزاری کمیسیون ها ی مختلف، از عمران، برنامه و بودجه و… آن را مورد بررسی قرار داد که نهایتا در اول اسفندماه این بودجه مصوب شد و قاعدتا باید بعد از آن به فرمانداری ارسال، و در فرمانداری بررسی ها روی آن انجام شده و بعد از ابلاغ به شهرداری، ما می توانستیم بودجه نهایی شورا را اجرایی کنیم.
او در ادامه گفت: اما متاسفانه امروز که ۱۲ اردیبهشت سال ۹۶ است هنوز ابلاغ بودجه به دست ما نرسیده است، ما کاملا آمادگی این را داشتیم که سی ام فروردین حقوق ها را پرداخت کنیم کما اینکه الان هم آمادگی این را داریم که حقوق ها را پرداخت کنیم و اگر بخواهد فشار به ما وارد شود با توجه به اینکه حجم بسیاری از حقوق بگیران ما کارگران زحمتکش شرکتی و نیروهای حجمی ما هستند که فشار مضاعفی از نظر معشیتی به آنها وارد می شود ما ناگزیر خواهیم بود حقوق کارکنان را بدون ابلاغ بودجه مصوب پرداخت کنیم.
معاون مالی اقتصادی شهرداری رشت درباره سرنوشت بودجه ۹۶ گفت: فرمانداری ایراداتی گرفته اند که باید توسط شورای شهر دفاع یا اصلاح شود و یا به ما ارجاع داده شود تا شهرداری آن را اصلاح کند و دوباره به فرمانداری ارسال کنیم تا ان شالله آن را تایید کنند و بودجه نهایی به شهرداری ابلاغ شود.

Share