جعفرزاده در مراسم افتتاح ستاد روحانی در صومعه سرا

به خاطر داشته باشیم دولت یازدهم، چه چیز را تحویل گرفت

رئیس ستاد مردمی حجت الاسلام حسن روحانی در استان گیلان گفت: همواره باید به خاطر داشته باشیم که دولت یازدهم، هنگام استقرار، چه چیزی را در کشور، از دولت قبل تحویل گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در مراسم افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در صومعه سرا، با بیان اینکه به دلایل مختلف روحانی را بهترین گزینه می دانیم، گفت: رئیس جمهوری داریم که با یک کارنامه درخشان که تا نیمه راه آمده و عقل حکم می کند، کسی که چهار سال مدیریت اجرایی یک کشور را داشته و می تواند چهار سال دیگر بماند، باید بماند.

وی با بیان اینکه عملکرد دولت یازدهم ارزیابی شود، افزود: به خاطر بیاوریم که روحانی چه چیز را تحویل گرفت، الان در چه مقطعی است و به کجا خواهد رفت و در مقابل، پنج نامزد محترم دیگر، چه چیزی را ارائه می کنند.

جعفرزاده اضافه کرد: تیم دیپلماسی کشور ما ، اتفاقات بزرگی را رقم زدند و دکتر ظریف به عنوان سرمایه کشور مطرح است و من متاسف و متاثرم که ایشان را به عنوان خائن خطاب می کنند زیرا بعدها تاریخ نشان می دهد که ظریف چه خدمات بزرگی به کشور انجام داده است.

وی با اشاره به طرح افزایش یارانه های نقدی از سوی برخی نامزدها گفت: چگونه عنوان می کنند که یارانه را ۲۵۰ هزار تومان و دو برابر می کنند؟ زیرا طبق قانون، افزایش یارانه ها یعنی افزایش حامل انرژی، مجلس و قانون چنین اجازه ای نمی دهند و دولت چنین اجازه ای ندارد.

جعفرزاده با بیان اهمیت حضور مردم در انتخابات افزود: تنها راه نجات مردم، حضور حداکثری پای صندوق های رای است، باید همت کنیم و ۲۹ اردیبهشت، حضور گسترده مردمی را رقم بزنیم.

Share