استاندار گیلان:

بهترین تبلیغ برای دولت، بیان عملکرد خوب آن است

استاندار گیلان گفت: بهترین تبلیغ برای دولت تدبیر و امید، بیان فعالیت ها و عملکرد خوب انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، محمدعلی نجفی روز چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در جمع معلمان نمونه استان گیلان در رشت افزود: دولت یازدهم در بخش های مختلف در کشور بسیار تلاش کرد بنابراین عملکرد دولت نباید زیر سئوال برود.
وی با بیان اینکه هیچ اشکالی ندارد که دولت عملکردش را بیان کند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در دیداری با دولتمردان، بر بیان عملکرد و خدمات انجام شده به مردم، تاکید داشتند.
نجفی با اشاره به تبلیغات نامزدهای انتخابات خاطر نشان کرد: دولت برای این کشور زحمت کشیده بنابراین کسانی که می آیند، بایستی برنامه های خودشان را بیان کنند و مردم حق انتخاب دارند.
استاندار گیلان با بیان این که دروغ، اتهام زدن و قول های غیرعملی شایسته نیست، تصریح کرد: کسانی که می آیند، بایستی واقعیت ها را برای مردم بیان کنند.
وی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در قم و نگرانی ایشان از افزایش یارانه های نقدی خاطر نشان کرد: شرایط و فضای امن را برای برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم فراهم خواهیم کرد چراکه ضامن رأی و اندیشه مردم هستیم.
استاندار گیلان در ادامه با تشریح عملکرد دولت در بخش های مختلف یادآور شد: دولت تدبیر و امید در بخش اشتغالزایی آمار خوبی نسبت به دولت دهم دارد و گام های موثری در این رابطه برداشته است.
نجفی به موضوع مسکن مهر و آغاز ساخت آن در دولت های نهم و دهم اشاره و اضافه کرد: مسکن مهر در بهترین جا ساخته شده و بهترین زمین های کشاورزی را صرف این کار کرده اند با این حال ، ۶۵ درصد پول مسکن مهر در دولت تدبیر و امید داده شده است.
نجفی در ادامه سخنانش، با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان روز معلم یادآور شد: جایگاه والای معلمان بر کشی پوشیده نیست و این قشر، نقش مهمی در هدایت فرزندان ایران اسلامی دارند.
وی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام بزرگان، پیامبران، رهبران الهی و ائمه اطهار از دانش و ارزش های معلم و بزرگی این قشر صحبت کرده اند و خودشان نیز معلم بوده اند.
نجفی اساس کار تحول اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را آموزش و پرورش دانست و گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هزینه نیست.
دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم نامگذاری شده است.

Share