رئیس ستاد انتخابات گیلان خبرداد

برگه‌های تعرفه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای گیلان توزیع شد

فرمانداران موظف اند با همیاری و تعامل هیات های اجرایی و نظارت شهرستان نسبت به ساماندهی و توزیع تعرفه ها متناسب با پراکندگی جمعیت در سطح شهرستان اقدام لازم را به عمل آورند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد انتخابات گفت: برگه های تعرفه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستانها توزیع شد.

محمد احمدی پور در پایان نشست ستاد انتخابات گفت: فرمانداران موظف اند با همیاری و تعامل هیات های اجرایی و نظارت شهرستان نسبت به ساماندهی و توزیع تعرفه ها متناسب با پراکندگی جمعیت در سطح شهرستان اقدام لازم را به عمل آورند.

وی روند مذکور را بخشی از جریان برگزاری انتخابات قلمداد کرد و گفت: پیش از این کلیه برنامه ریزی ها و اقدامات لازم جهت حافظت از این تعرفه ها  صورت گرفته و صندوق های اخذ رای نیز به فرمانداری ها تحویل داده شده است.

 رئیس ستاد انتخابات با بیان اینکه ۱۰ نشانه امنیتی در این تعرفه ها به کار گرفته شده است،اظهار داشت: این اقلام در واقع به نوعی جزء اوراق بهادار محسوب می شوند و حفظ امنیت آن ها ضرورت جدی دارد.

معاون استاندار گیلان در پایان سخنانش گفت: تعداد شعبه های اخذ رای برای ریاست جمهوری ۳هزار و ۵ شعبه و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۹۲۸ شعبه در نظر گرفته شده است.

Share