با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش

برگزاری مراسم تقدیر از فرماندهان و کارکنان نمونه مرکز آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم

فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا نقشی تعیین کننده در پرورش نیروی انسانی کارآمد،مومن، متعهد، ولایتمدار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تقدیر از فرماندهان و کارکنان نمونه فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با حضور امیر دریادار سیاری در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار گردید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تبریک روز ارتش و با اشاره به دیدار اخیر فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی کل قوا سلام گرم رهبری معظم انقلاب خطاب به کارکنان و خانواده ها را ابلاغ کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در سالهای ابتدایی پیروزی نظام اسلامی مبنی بر انحلال ارتش گفت: آنها می خواستند با نابودی بنیه دفاعی کشور در آن مقطع و ضربه زدن به جایگاه ارتش، انقلاب را شکست داده و از رشد و صدور آن جلوگیری کنند.

امیر سیاری افزود: ابراز دشمن برای رسیدن به اهداف مورد نظر عناصر ضد انقلاب و منافقین بودندکه گوش به فرمان غرب بوده و می خواستند بازو و سپر دفاعی انقلاب را از آن جدا کنند.فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد : ۲۹ فروردین روز تولد ارتش جمهوری اسلامی ایران و مایه ی افتخار همه ما ارتشیان است،چرا که از همان ابتدا ارتش بعنوان سپر انقلاب و بازوی توانمند در صحنه ماند و از انقلاب دفاع کرد.

وی با اشاره به نبرد نابرابر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی آمریکا گفت: دلاورانی که در ناوهای سهند و جوشن وسبلان در یک جنگ نابرابر در مقابل استکبار جهانی ایستادند، می دانستند که بسیاری از آنها شهید خواهند شد اما محکم واستوار ایستادند و آگاهانه به شهادت رسیدند و این روز افتخاری شد برای نیروی دریایی راهبردی ارتش و در تاریخ ثبت شد.

دریادار سیاری گفت: پیشرفت های نیروهای مسلح بسیار خوب بوده است و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و این توانمندی در ساختن قطعات، نوسازی ناوگان دریایی، ساخت انواع ناوشکن و ناو موشک انداز قابل مقایسه با گذشته نیست.

وی شناخت تهدیدها، شناخت دشمن و به روز کردن تجهیزات را از عوامل مهم دفاع از انقلاب دانست و افزود: نیروی انسانی یکی از مهمترین عوامل برای دست یابی و رسیدن به اهداف مذکور است و مراکز آموزشی مانند فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا نقشی تعیین کننده در پرورش نیروی انسانی کارآمد،مومن، متعهد، ولایتمدار دارد.

دریادار سیاری ارزش کار مراکز آموزشی را بسیار مهم دانست و گفت: ارتقای ایمان، دانش و روحیه ی سلحشوری وظیفه هدایت دهندگان و آموزش دهندگان است.

فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اعزام ناوگروه های نیروی دریایی ارتش را یک افتخار برای نظام اسلامی دانست که طبق فرموده فرماندهی معظم کل قوا مظهر اقتدار ملت در دریا هستند.

امیر سیاری افزود: در ماه اخیر ۳ ناوگروه توسط نیروی دریایی ارتش اعزام شد که در کشورهای عمان، هند، پاکستان و قزاقستان پیام رسان و سفیران صلح و دوستی ملت ایران بودند.

وی در پایان سخنان خود گفت: خدمت در نیروی دریایی افتخار است وما آمده ایم تا در راه دفاع از کشور، انقلاب و دین اسلام فداکاری کنیم.

Share