محسنی اژه‌ای:

برخی به قوه‌قضاییه گفتند اگر فلانی را احضار کنید، اعلان جنگ می‌کنیم

معاون اول قوه‌قضائیه با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضایی برای مبارزه با فساد گفت: کسانی گفتند اگر فلان کس را قبل از انتخابات احضار کنید، ما اعلان جنگ می‌کنیم؛ ولی ما تسلیم نشدیم‎.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در حاشیه سمینار حفاظت اطلاعات قوه قضائیه در جمع خبرنگاران درباره مباحث مطرح شده در این سینمار اظهار کرد: در این نشست بنده دو موضوع را مطرح کردم که یکی  توصیه به مسائل اخلاقی و توجه به خود با عنایت به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان و مسئله دیگر وجه به جایگاه مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و ضرورت مراقبت و صیانت از مجموعه قوه قضائیه بود.

معاون اول قوه‌قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره‌ها نیز گفت: در برخی مناظره‌های انتخاباتی مطالب و اتهاماتی را علیه قوه قضاییه و ارزش‌های نظام مطرح کردند که آدم شرمنده می‌شود. کسانی مسائلی را به زبان آوردند که گذشته خودشان روشن است. در فضای فعلی انتخابات برای اینکه مسائلی پیش نیاید، دم فرو بسته‌ایم اما پاسخ لازم و قاطع در زمان خود داده خواهد شد

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: کسانی گفتند اگر فلان کس را قبل از انتخابات احضار کنید، ما اعلان جنگ می‌کنیم؛ ولی ما تسلیم نشدیم‎. برخی که خودشان قائل بودند که باید افراد علنی مجازات شوند، امروز حرف‌های دیگری را مطرح می‌کنند.

وی گفت: اینکه در دولت قبل قوه قضاییه با فساد مبارزه نکرده، مطلبی خلاف و کذب است. در دوره قبل با معاون اول رئیس جمهور برخورد شد و در حالیکه در سمتش بود، ۱۳ جلسه از وی تحقیق شد.

Share