استاندار گیلان در رودبار:

بدگویی نسبت به مدیران پاک دست و زحمتکش دولت ظلم است

استاندار گیلان در همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی شهرستان رودبار گفت: فضای مثبتی که برای مراوده اقتصادی با جهان به وجود آمد مرهون تلاشهای تیم هسته ای و از اثرات برجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نجفی در این همایش که عصر امروز با حضور مدیران استانی و شهرستانی در روستای شیرکوه از توابع شهرستان رودبار برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بیان اینکه برگزاری این جلسه با رویکرد بخش روستایی برگزار شده است خاطر نشان کرد: مردان بزرگ و سخت کوش این منطقه لایق بهترین‌ها هستند و ما وظیفه داریم شرایط را برای بهره‌مندی آنان از کلیه‌ی امکانات لازم فراهم کنیم.

نجفی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید طی ۲ سال اخیر توانست ۶۲۹ هزار و ۶۴۹ هزار شغل در کشور ایجاد کند، تصریح کرد: یقیناً ایجاد این مقدار اشتغال بدون برنامه‌ریزی میسر نخواهد بود و اطمینان داریم طبق همین روال در سال ۹۶ اشتغال بیشتری ایجاد شود.

وی با اشاره به اهمیت گردشگری و سرمایه‌گذاری گردشگری تأکید کرد: کلیه‌ی مدیران موظفند شرایط را برای جذب سرمایه‌گذار به خصوص در حوزه‌ی گردشگری فراهم کنند.

استاندار گیلان با ابراز خرسنی از فعالیت کارآفرینان جوان تأکید کرد: حمایت از این قشر را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وی به صادرات ۳ میلیون و ۴۵ هزار بشکه‌ای نفت آن هم برای اولین بار در تاریخ کشور اشاره کرد و گفت: فضای خوبی برای جذب سرمایه‌گذار و مراودات اقتصادی با دنیا فراهم شده است و بخش بزرگی از این موفقیت‌ها مرهون تلاش و کوشش تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور و برجام بوده است.

رئیس شورای تأمین استان گیلان، با بیان اینکه بخش‌هایی از تحریم که مربوط به مسائل هسته‌ای بوده بطور کامل برداشته شده است، خاطر نشان کرد: چرا عده‌ای به دور از انصاف و اخلاق تهمت می‌زنند؟! می‌گویند کار نشده!

وی ادامه داد: با کدام بودجه و از کدام محل می‌خواهند به مردم وجوهاتی پرداخت کنند که اساساً اجرایی کردن آن بدور از منطق و واقعیت است؟! چرا می‌خواهند به مردم صدقه به دهند حال اینکه اساساً این نظام متعلق به مردم است و باید عاقبت اندیشانه عمل کنیم.

نجفی به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به اقتصاد درون‌زا و برون‌نگر اشاره کرد و افزود: در سال جاری به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با فعال کردن حداقل ۱۰۰ شرکت دانش بنیان زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان تهمت و بدگویی نسبت به مدیران پاک دست و زحمتکش دولت را ظلم قلمداد کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی بدین معنی نیست که فقط دولت اقدام کند بلکه همگی ملزم به همکاری هستند.

وی ادامه داد: برخی بجایی اینکه در کار دولت تداخل ایجاد کنند، می‌بایست شرایط را برای اقدامات دولت فراهم نمایند.

نماینده عالی دولت در استان به آمار رسمی مرکز آمار کشور اشاره و خاطر نشان کرد: این موفقیت‌ها بدست نمی‌آمد مگر با همدلی و همراهی مجموعه مدیریت در استان گیلان.

استاندار گیلان با بیان اینکه حق مردم گیلان و ایران بیش از این است تصریح کرد: مردم ما همواره در بزنگاه‌ها همراه نظام بودند و امروز هم در شرایط حساس برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم و امید داریم مردم ما همچون همیشه با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی مشتی محکم بر دهان بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران زنند و باعث قوام آن شوند.

وی ادامه داد: ما نیز ضامن و امین رأی مردم خواهیم بود و شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات فراهم خواهیم کرد.

در این همایش همچنین از کار آفرینان روستایی و دهیاران شهرستان رودبار قدردانی شد.

Share