نظرمحمدی در مراسم جشن صعود سپیدرود:

اگر سپیدرود حمایت شود به قطب سوم فوتبال ایران تبدیل می‌شود

مراسم جشن صعود سپیدرود در حضور شهردار رشت، اعضای شورا، کادر و بازیکنان تیم سپیدرود و استقبال پرشور هواداران عصر امروز در سالن ورزشی آتشنشانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رشت رویایی؛ مراسم جشن صعود سپیدرود در حضور شهردار رشت، اعضای شورا، کادر و بازیکنان تیم سپیدرود و استقبال پرشور هواداران در سالن ورزشی آتشنشانی برگزار شد.

تماشاگران با سر دادن شعار «داش علیِ چیلاورت» حمایت خود را از سرمربی تیم نشان دادند و مجری برنامه در میان تشویق هواداران نظرمحمدی را به روی سن فراخواند.

سرمربی تیم سپیدرود با ابراز خوشحالی از حضور میان هواداران گفت: باید از بازیکنان تیمم تشکر جانانه‌ای داشته باشم که یک سال در شرایط سخت با همدلی فصل را پشت سر گذاشتیم و با تمام مشکلاتی که داشتیم توانستند توانایی و ظرفیت‌های بومی گیلان را ثابت کنند. و جا دارد چنین بازیکنان با غیرتی مورد تشویق قرار بگیرند. از خداوند منان سپاسگزارم که این عزت را به من و بازیکنانم بخشید که توانستیم چنین شور و نشاطی در شهر رشت و استان گیلان ایجاد کنیم.

علی نظرمحمدی ادامه داد: از شهردار متعصب شهر رشت دکتر ثابت‌قدم کمال تشکر را دارم که از ما حمایت کردند. از اعضای شورای شهر که طی دو سال گذشته سپیدرود را تنها نگذاشتند تشکر می‌کنم و همچنین از مسعود رهنما و هیئت فوتبال گیلان که هرگونه حمایتی را از ما دریغ نداشتند تشکر می‌کنم. شاید توان مالی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال به شکلی نبود که از لحاظ مالی ما را حمایت کنند ولی در کنار ما بودند و مدیران شهری و مجموعه شهرداری و شورا از لحاظ مالی ما را حمایت کردند تا با وجود مشکلات فراوان به چنین نتیجه‌ای برسیم جای تشکر دارد.

او با اشاره به فصل گذشته گفت: وقتی در پنجم تیرماه خبر انتخاب من به عنوان سرمربی تیم رسانه‌ای شد، هجمه‌های زیادی بر علیه من راه افتاد و حملات زیادی به من شد که تمام این هجمه‌ها را تحمل کردم. این هجمه‌ها فقط به این دلیل بود که از خانواده‌ی سپیدرود نبودم و در این تیم بازی نکرده بودم اما به هرحال بچه‌ی رشت که بودم و برای رشت بازی کرده بودم و زحمت کشیده بودم. وقتی که مسعود رهنما به من گفت هرگونه حمایتی از من خواهد کرد تا سرمربی تیم شوم، به او قول دادم که تمام توانم را برای سربلندی تیم شهرم به کار خواهم بست و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد. آن روز من در دفتر ایشان به او گفتم که ایمان داشته باشید شما را روسفید می‌کنم؛ خداراشکر می‌کنم که امروز حرفم درست در آمد و علیرغم تمام مشکلاتی که در پیش پای سپیدرود بود طی دو سال از لیگ دو به لیگ یک و از لیگ یک به لیگ برتر برویم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه یکی از ارکان موفقیت تیم سپیدرود طی دو سال گذشته هواداران سپیدرود بودند، افزود: هواداران تنها قشری هستند که هیچ منافعی ندارند اما زحمات آنها در این فصل و در این صعود انکارنشدنی بود.

او با بیان اینکه دو بازی در فصل گذشته هرگز از یادش نخواهد رفت، گفت: بازی با اکسین کرج در کرج وقتی به ورزشگاه پا گذاشتم و هواداران را دیدم، احساس کردم که داریم در عضدی بازی می‌کنیم. و بازی دیگر مسابقه با گل‌گهر بود که شرمنده هواداران شدم وقتی دیدم ۲۳ ساعت راه را به جان خریدند و به سیرجان آمدند تا از ما حمایت کنند. دست هواداران را می‌بوسم و چه در کنار سپیدرود بمانم چه نمانم هرگز این حمایت پرشور و زحماتی که برای این تیم کشیدند را فراموش نخواهم کرد. شما بی‌نظیر هستید.

نظرمحمدی تصریح کرد: من پیش‌تر گفته بودم که سپیدرود قطب چهارم فوتبال کشور است و شما دیدید که در برنامه نود به عنوان پرهوادارترین تیم ایران انتخاب شد. ایمان دارم اگر مسئولین استانی و شهری ما حمایت کنند، این رتبه‌ی چهارم به سوم تبدیل خواهد شد.

او گفت: از این جریان زندگی که سپیدرود نام دارد و وقتی این جریان زندگی می‌تواند این همه شور و نشاط در جامعه جاری کند، وقتی این شور و نشاط اجتماعی با میلیاردها تومان هزینه هم امکان‌پذیر نبود، فکر می‌کنم که حمایت کردن از این تیم همه ساله پویایی به جامعه برگردد و جامعه‌ی با نشاطی داشته باشیم.

نظرمحمدی با بیان اینکه در دو سال گذشته هیچ چیز را برای خودم نخواستم، تصریح کرد: از مسئولین فقط یک تقاضا دارم که حق و حقوق دو سال گذشته بازیکنان را بدهند. تنها شرط من برای حضور در سپیدرود پرداخت حقوق بازیکنان است. حتی اگر پول من را ندادند هیچ اشکالی ندارد فقط خواهش دارم که پول این بازیکنان با غیرت پرداخت شود.

Share