در اقدامی حرفه ای و اخلاقی؛

انتشار لیست ائتلاف های مختلف انتخابات شورای شهر در پرتال اطلاع رسانی ائتلاف«رشت من»

لیست«رشت من» که به واسطه تیم تبلیغاتی قوی و انتخاباتی خود یکی از شاخص ترین لیست های شناسنامه دار انتخابات شورای شهر محسوب می شود با انتشار لیست های مختلف انتخابات از مردم خواست به صورت لیستی در انتخابات رای دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل خبر، در اقدامی حرفه ای و اخلاقی  ائتلاف شهری «رشت من» لیست کاندیداهای ائتلاف های دیگر را در پرتال اطلاع رسانی این ائتلاف منتشر کرد.

لیست«رشت من» که به واسطه تیم تبلیغاتی قوی و انتخاباتی خود یکی از شاخص ترین لیست های شناسنامه دار انتخابات شورای شهر محسوب می شود با انتشار لیست های مختلف انتخابات از مردم خواست به صورت لیستی در انتخابات رای دهند.

لیست«رشت من» که به واسطه تیم تبلیغاتی قوی و انتخاباتی خود کی از شاخص ترین لیست های شناسنامه دار انتخابات شورای شهر محسوب می شود با انتشار لیست های مختلف انتخابات از مردم خواست به صورت لیستی در انتخابات رای دهند. این ائتلاف در این رابطه نوشته است:

امروز شهر ما بیشتر از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیاز دارد. رقبایی که امروز در عرصه انتخابات با هم مبارزه می‌کنند، فردا باید در قامت برندگان انتخابات، دور یک میز بنشیند و برای آینده این شهر تصمیم بگیرند. چه بسا در گذشته، هنگامی که به فهرست منتخبان شوراها نگاه می‌کردیم، نام های بزرگ و با تحصیلات و سوابق عالی می‌دیدیم. اما نتوانستند در کنار هم یک تجربه موفق را رقم بزنند و برای شهرمان کار قابل توجهی انجام بدهند. زیرا از ابتدا تلاش نکردیم تا افرادی که در عین شایستگی و تخصص و تعهد، از فاکتور مهم همراهی و همدلی برخوردار باشند را راهی کرسی‌های سرنوشت‌ساز پارلمان شهری کنیم. در همین زمینه ما اعضای ائتلاف «رشت من» از تمام دوستداران و علاقمندان شهر، همه همشریان عزیزمان دعوت می‌کنیم تا در انتخابات پیش‌رو با مطالعه سوابق و کارنامه افراد پیشنهادی در لیست ها و ائتلاف های موجود، آرای خود را در قالب یکی از این فهرست ها، بسته به نگاه و انتخاب مطلوب خودشان به صندوق های رای بیاندازند. فهرستی که بتواند به همه جوانب موجود توجه کند. به تخصص اهمیت دهد، جایگاه زنان و جوانان را به رسمیت بشناسد، قومیت ها را در نظر بگیرد و تخصص های مورد نیاز برای تصمیم‌گیری درخصوص مشکلات شهر را با دیدی تعهدمدارانه لحاظ کند.

گفتنی است بهزاد پارسا، حجت جذب، هلن حقدوست، شمس شفیعی، جلال الدین شکریه،  محمدحسن عاقل منش، حامد عبداللهی، حسن کریمی کرنق، ابراهیم محبی، احمد ملک فرنود، حسین میربلوک لیست این ائتلاف را تشکیل می دهند.

Share