بهزاد مقدم نیا کاندیدای شورای شهررشت:

اعضای شورای شهر باید خادم مردم باشند|بسیاری از ظرفیتهای رشت مغفول مانده است+تصاویر

مقدم نیا در جمع حامیانش اظهارکرد: اعضای شورا منتخب مردم رشت هستند و باید در تصمیم گیریهایشان به مصلحت مردم توجه داشته باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  بهزاد مقدم نیا کاندیدای شورای شهر رشت گفت: اعضای شورا باید خادم مردم باشند و مصلحت شهر و مردم برایشان در اولویت باشد.
وی در جمع حامیانش اظهارکرد: اعضای شورا منتخب مردم رشت هستند و باید در تصمیم گیریهایشان به مصلحت مردم توجه داشته باشند.

مقدم نیا با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از ظرفیتهای رشت مغفول مانده است تصریح کرد: ظرفیت گردشگری رشت یکی از مباحثی است که مورد بی توجهی واقع شده است.

مقدم نیا با اشاره به اینکه تالاب عینک رشت یکی از مهمترین این ظرفیتها است گفت: میتوان با پاکسازی تالاب عینک و ایجاد غرفه، رستوران دریایی و… در رشت در آن منطقه به توسعه گردشگری پرداخت و درآمدی پایدار برای شهرداری رشت ایجاد کرد.

وی با اعلام اینکه بیکاری جوانان را به اعتیاد سوق داده اشت گفت: متاسفانه اشتغال در حال حاضر مهم ترین دغدغه جوانان رشتی است که به آن توجه نمی شود.

کاندیدای شورای شهر رشت با اشاره به ایجاد گردشگری آبی از طریق دو رودخانه رشت اعلام کرد: متاسفانه رودخانه های گوهررود و زرجوب رشت از آلوده ترین رودخانه های جهان هستند و سالهاست مورد بی مهری ثرار گرفته اند.

مقدم نیا ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به گیلان پنجاه میلیارد تومان به این دو رودخانه اختصاص یافت اما متاسفانه تاکنون هیچ اقدام موثری برای بهبود وضعیت این دو رودخانه انجام نشده است.

وی با  اشاره به مشکل دستفروشان رشت گفت: بسیاری از جوانان رشتی بعلت بیکاری به دستفروشی روی آورده اند و نباید با آنان با خشونت برخورد شود.

مقدم نیا گفت: بنده اعتقاد دارم باید بازارچه هایی در مکانهای پرتردد رشت احداث و دستفروشان را در آنجا ساماندهی کرد.

وی در خاتمه گفت:چنانچه مردم رشت به بنده اعتماد کنند و بعنوان منتخب آنان وارد شورای رشت بشوم قول میدهم به تمامی این مباحث رسیدگی نمایم و از حقوق شهروندانم دفاع کنم.

Share