قائم مقام ستاد روحانی در گیلان

اعتدالگرایی یعنی همان اصلاح طلبی | اصولگرایی به سه بخش تقسیم شده است

اکبرزاده با بیان اینکه جریان اصولگرایی نیز به سمت عقلانیت رفته است افزود: اصولگرایی به سه بخش تقسیم شده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا ربانی در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور مدیران رسانه‌ها و مسوولان سایت‎ها که در چند سال اخیر یاور دولت بوده اند، اظهار کرد: در حوزه انتقال خبر به یاری رسانه ها نیاز داریم و امیدواریم در شفاف سازی فضا و بهتر شدن وضعیت اطلاع رسانی کمک کنید و با همکاری یکدیگر در بهتر برگزار شدن اتتخابات تلاش شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان با بیان اینکه به دنبال جذب مشارکت حداکثری هستیم اظهار کرد: اگر چنین اتفاقی رخ دهد مسلما به تثبیت و تقویت نظام منجر خواهد شد و به رییس جمهور آینده که با پشتوانه بیشتری رای گرفته کمک خواهد کرد بنابراین در اصل به دنبال مشارکت حداکثری هستیم.

ربانی انتخابات را زمینه ساز وفاق عمومی و ایجاد کننده وحدت در جامعه دانست و گفت: تلاش ما نیز ایجاد وفاق است و این موضوع در یک رقابت سالم رخ میدهد. رقابت سلام نیز در سایه احترام به رقبا و حفظ شان آنها رخ میدهد و از همه انتظار داریم این اصل را رعایت کنند تا جامعه در یک فضایی آرام دست به اتتخاب بزند.

وی افزود: برای تحقق این موضوع برگزار کنندگان و ناظرین می‌بایست به نکته ای که رهبر معظم انقلاب در مورد حق الناس دانستن رای مردم گفته‌اند توجه کنیم.

رئیس شورای اصلاح طلبان استان گیلان با بیان اینکه همه موظف اند رای مردم را به عنوان ملاک اصلی بپذیرند و در راستای صیانت رای مردم گام بردارند، افزود: صیانت رای یعنی اینکه فضای رقابت هم سالم باشد و دیگر اینکه از امکانات دولتی و عمومی برای کاندیدای خاصی استفاده نشود.

ربانی تصریح کرد: رساته ملی در گذشته خوب عمل نکرده اما اکنون باید تلاش کند حق الناس را زعایت و شرایط مساوی برای رقابت را ایجاد نماید.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گیلان در بخش دیگری از اظهارات خود یادآور شد: طبق نظرسنجی صورت گرفته روحانی با اختلاف معناداری در مرکز استان نسبت به سایر رقبا دارد و ضمن انتقال این امر به تهران دیدگاه و مطالبات مردم را نیز منتقل می کنیم و در ابتدای هر مناظره و بعد از مناظره نیز از ما نظرها را می‎خواهند و ما هم وظیفه داریم به دستی منتقل کنیم.

وی افزود: از هر نوع انتقاد و پیشنهاد اصحاب رسانه نیز استقبال کرده و گیلان جزو ۵ استان برتر در رای به دولت بوده و بدنبال بهتر کردن رتبه هستیم.

اعتدالگرایی یعنی همان اصلاح طلبی

سروش اکبرزاده قائم مقام ستاد روحانی در گیلان نیز نقش مطبوعات را جانبخشی به جامعه دانست و افزود: گزارش عملکرد دولت باید توسط دولتمردان داده شود و نوبخت به عنوان سخنگوی دولت در خارج از وقت اداری و در روز پنجشنبه این خدمات را ارایه خواهد کرد.

اکبرزاده عقلانیت را استمرار دولت تدببر و امید دانست و گفت: انشالله رای مردم نیز یک رای عقلانی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: پیامبر(ص) فرموده است که هرکس به زیارت خانه خدا بیاید و به زیارت من نیاید به من جفا کرده است. اگر از اعتدال و روحانی سخن یگوییم و به پشتوانه اصلاح طلبان از او و در راس آن از حمایت رییس دولت اصلاحات سخن نگوییم جفا کرده ایم.

قائم مقام ستاد روحانی در گیلان با بیان اینکه در ۴ سال گذشته اعتدالگرایی تئوریزه نشده بود، یادآور شد: اعتدالگرایی یعنی همان اصلاح طلبی و نباید از دو جریان مختلف سخن بگوییم زیرا این دو جریان در مسیر عقلانیت یکی شدند.

اکبرزاده با بیان اینکه جریان اصولگرایی نیز به سمت عقلانیت رفته است افزود: اصولگرایی به سه بخش جریان هتاک و بی‌اعتقاد که با فحاشی میخواهد روی کار بیاید که  این جریان ۸ سال دولت را برعهده داشت و با رای خود اصولگرایان ردصلاحیت شد اما برخی می‌خواهند با همان ابزار دوباره روی کار بیایند.

وی جریان اصلی اصولگرایی در انتخابات را میرسلیم و حزب موتلفه دانست که بدون بی‌اخلاقی و هتاکی در حال فعالیت هستند و تصریح کرد: دیگر جریان اصولگرایی نیز امثال ناطق نوری هستند که از تداوم دولت اعتدال حمایت می‎کنند.

قائم مقام ستاد روحانی در گیلان در ادامه اظهار کرد: در کل هر دو جریان در مسیر عقلانیت حرکت کرده‌اند و امروز ما تعریف مجددی از اصطلاح‌طلبی را شاهدیم.

اکبرزاده تصریح کرد: اگر عقلانیت را ترویج کنیم با رای اکثریت دولت روحانی رو به رو می شویم و در این راه اگرچه جریان هتاک با سمت تنش حرکت کند ما باید بسمت آرامش حرکت کنیم.

قائم مقام ستاد روحانی در گیلان نقش رسانه ها در تداوم حرکت عقلانیت اثرگذار دانست و یادآور شد: امیدوارم تشکل رسانه های همسو برای وحدت بخشی به امور و همچنین تدوین درخواست‎های اهالی رسانه برای تعامل دوسویه تشکیل شود.

Share