از دستگیری سارقان انباری تا کشف بیش از ۱۱ کیلو تریاک در گیلان

فرمانده انتظامی رشت از کشف ۴ فقره سرقت انباری منازل در این شهرستان و دستگیری ۳ نفر در این پرونده خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پاگاه خبری پلیس، سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام خبر کشف ۴ فقره سرقت انباری منازل در رشت، گفت:‌ ماموران پاسگاه «پیر بازار» حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد، تصریح کرد:‌ راننده پراید به همراه دو سرنشین پس از انتقال به کلانتری به سرقت ۴ فقره انباری منازل روستاییان اعتراف کردند.

سرهنگ شعبانی افزود: در بازرسی از منزل متهمان، اموال مسروقه ای شامل سیم برق، پمپ آب و آلات و ادوات کشاوری کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رشت با تاکید بر اینکه متهمان از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند به کشاورزان توصیه کرد آلات و ادوات کشاورزی را بدون رعایت موارد ایمنی در مزراع و یا انباری های که امنیت لازم را ندارد رها نکنند. وحتماٌ درب انباری های خود را به قفل مناسب مجهز نمایند.

کشف بیش از ۱۱ کیلو تریاک در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۱۱ کیلو گرم تریاک خبر داد.

«احداله احدی» با اعلام این خبر گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی بررسی گزارشات مردمی از فعالیت ۱ نفر قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مطلع شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع،موفق به شناسایی این متهم شدند و خودروی وی را در رودبار متوقف کردند، اظهار داشت: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۱ کیلو و ۷۰۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه متهم ۲۹ ساله به همراه یک نفر همدست دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر است.

Share