در جلسه امروز شورا مطرح شد

از تاکید بر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت نقش پل طبیعت در جذب گردشگر

گفتنی است در جلسه امروز شورا لایحه احداث پل طبیعت در رشت مطرح شد که به دلیل از حدنصاب افتادن جلسه رای گیری صورت نگرفت.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در جلسه امروز شورا با تاکید بر ضرورت توجه به بیماران خاص گفت: باید به بیماران خاص خدمات ویژه درمانی اختصاص یابد اما متاسفانه این بیماران به علت هزینه بالای درمان با مشکلات فراوانی مواجه هستند و باید این مشکل با عنایت دولت اینده برطرف شود.

وی در خصوص تاخیر پرداخت حقوق پرسنل شهرداری رشت اظهار کرد: تقاضا دارم این مشکل برطرف و به پرداخت حقوق پرسنل توجه بیشتری شود.

شیرزاد در بخش دیگری از اظهارات خود به برگزاری انتخابات پیش‌رو نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با انتخاب نمایندگان اصلح در پارلمان محلی شهری،  رشت بیش از گذشته در مسیر توسعه حرکت کند و مردم شریف ایران اسلامی باحضور پرشکوه خود در پای صندوقهای رای بار دیگر جواب کوبنده به دشمنان بدهند.

وی در پایان صعود تیم سپیدرود رشت را تبریک گفت و افزود: اعضای شورا از این تیم حمایت فراوانی کردند و یقینا این حمایت همچنان ادامه خواهد داشت.

نقش پل طبیعت در جذب گردشگر

گفتنی است در جلسه امروز شورا لایحه احداث پل طبیعت در رشت مطرح شد که رئیس کمیسیون عمران شورای شهر در مورد این لایحه گفت: وقتی بحث پروژه در سنوات مطرح میشود باید مصوبه شورا را نیز به همراه داشته باشد.

عباس صابر متذکر شد: داشتن مصوبه سبب خواهد شد در سالهای آتی به آن استناد کرد. اینکه شما بگویید پروژه ای را برای چند سال در نظر گرفته شده است اما مصوبه ندارد خلاف محسوب میشود.

کارگرنیا عضو دیگر شورای شهر رشت نیز در این جلسه گفت: استان گیلان سومین استان گردشگر پذیر کشور است. اما نتوانستیم از این فرصت برای اشتغال و توسعه شهر کار کنیم. شهرما نه صنعتی، نه کشاورزی و نه تنها متکی به صنعت ساخت و ساز است.

وی وضعیت احداث پارک آبی را در بلاتکلیفی دانست و گفت: پل طبیعت یکی از کارهایی است که می‌تواند گردشکران را به خود جذب کند.

مسعود کاظمی نیز در ادامه این جلسه گفت: لایحه پل طبیعت بسیار مهم است. امروز اگر مخالف یا موافق هستیم بگوییم.

گفتنی است به دلیل از حدنصاب افتادن جلسه رای گیری صورت نگرفت.

همچنین در این جلسه  اصلاحیه تعرفه خدمات مدیریت پسماند و تعرفه بهای خدمات تصویب شد.

Share