محمدعلی رفیعی نوده

از افتخارات شورای چهارم حمایت همه جانبه از تیم مردمی سپیدرود رشت بود

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: باید بگویم که تنها کسانی که دلسوز واقعی برای این تیم بودند شورای کلان شهر رشت بود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی رفیعی نوده در جلسه شورای شهر رشت با تبریک صعود تیم سپیدرود به لیگ برتر گفت: تیم سپیدرود تیم با سابقه و مردمی شهر رشت است و باید بگویم که تنها کسانی که دلسوز واقعی برای این تیم بودند شورای کلان شهر رشت بود.

این عضو شورا گفت: خیلی ها حرفهای زیادی زدند که برای این تیم این کار را را انجام میدهیم و شروع به عکس گرفتن و تبلیغات کردند اما باید بگویم که تنها شورا و چند شهروند به داد این تیم رسیدند.

رفیعی نوده افزود: گاها تیم سپیدرود لباس برای تعویض نداشتند اما همیشه کنار این تیم بودیم تا آن را پشتیبانی کنیم. در ماه آذر سال ۹۵ به اعضای تیم قول پرداخت حق و حقوشان را داده بودم. و پس از پیروزی به همراه مهندس سماک چی تعداد ۳۳ ربع سکه را به اعضای تیم پرداخت کردم. و به عهد خودم نسبت به زحمت های این غیرتمندان که به جد با غیرت و تعصب بازی کردند عمل کردم.

وی در ادامه با بیان اینکه باید کمک ها دائمی باشند گفت: از شورا برای اعلام وصول پاداش یک میلیاردی به این تیم از شورا تشکر کرد و خواهان این شد که برای سامان دادن از نظر مالی به این تیم لایحه ای با این عنوان که یک درصد از کل بودجه سالیانه شهر به سپیدرود اختصاص داده شود.

عضو شورای شهر رشت اظهار کرد: اگر می‎خواهیم سپیدرود با آرامش در لیگ برتر بازی کند و دغدغه تغییر شهردار و شورا را نداشته باشند با تصویب این لایحه موافقت شود.

وی ادامه داد: لیدرهای دلسوزانه حرف بزنند و بدانند که از افتخارات شورای چهارم حمایت همه جانبه از تیم مردمی سپیدرود بوده است.

Share