رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان گیلان مطرح کرد

احتمال سفر مجدد روحانی به گیلان | در هر شهرستان تنها یک ستاد مرکزی داریم

حسینی با اشاره به اینکه در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی سخنرانی صوزت میگرد، گفت: در سطح ملی نیز سخنرانی از تهران خواهند آمد و احتمالا شاهد حضور مجدد روحانی در گیلان خواهیم بود.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان گیلان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به دنبال ایجاد بستر مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم متذکر شد: هر اندازه مشارکت بیشتر شود پایه های اقتدار ایران مستحکم تر خواهد شد تا کشور در عرصه جهانی از حقوق خود بهتر دفاع کند.

سیداحمد حسینی گفت: از یک ماه پیش شاهد بداخلاقی‎هایی در سطح رسانه‎ها هستیم بگونه ای که تلاش می‎شود تا بذر ناامیدی در مردم پاشیده شود و آنها را نسبت به کارکرد دولت روحانی ناامید کنند تا مشارکت مردم کاهش یابد.

وی افزود: روحانی در طول ۴ سال تلاش گسترده‎ای در عرصه‎های مختلف سیاسی، روابط خارجی، آموزشی داشته اما رسانه ملی که بایددر برابر افکار عمومی پاسخگو باشد این اقدامات را پوشش نداده است.

 رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان گیلان با بیان اینکه بیان اقدامات مثبت دولت به نفع کشور است، افزود: دولت روحانی دولت راستگویان است و احتیاج به آمارسازی و دروغ گویی ندارد و تلاش می‎کند آنچه را که انجام داده بگوید و ما هم نیز می‎خواهیم افدامات دولت را بگویند نه چیز دیگری.

وی متذکر شد: انکار اقدامات مثبت دولت سبب کاهش نشاط در جامعه می شود.

احتمال سفر مجدد روحانی به گیلان

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی سخنرانی صوزت میگرد، گفت: در شهرستان افراد خوشنام معتقد به دولت تدبیر و امید، پیام امید را به مردم منتقل می‎کنند. در سطح استانی نیز چهره‎های شناخته شده‎ای هستند که با مردم سخن می گویند. در سطح ملی نیز سخنرانی از تهران خواهند آمد و احتمالا شاهد حضور مجدد روحانی در گیلان خواهیم بود.

وی افزود: خود من هم شخصا به تمام شهرستان‎ها حداقل برای یکبار سفر خواهم کرد تا دیداری با نخبگان فعال صورت گیرد.

رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان گیلان بر ضرورت تعامل دوجانبه با اصحاب رسانه برای بیان اقدامات دلت تاکید کرد و افزود: تیم رسانه‎ای دولت می‌بایست در انتقال عملکرد دولت بهتر عمل میکردند اما امیدواریم در این زمان محدود این مشکل جبران شود.

حسینی در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه آیا حضور حداکثری اصلاح‌طلبان در ستاد روحانی به معنای پررنگ تر کردن اصلاح طلبان در کابینه دولت آتی خواهد بود، اظهار کرد: تمام اراده جمعی ما بر این است که زمینه پیروزی روحانی فراهم آید و به دنبال این هستیم که اصلاح طلب، اعتدالگرا و اصولگرا که بر این باورند تا ایران در جهان منزوی نباشد و ثروت ملی برای توسعه کشور فرار بگیرد پشت سر این دولت قرار بگیرند تا کارکرد عقلانیت تداوم داشته باشد و به هیچ عنوان جریان اصلاحات به دنبال سهم خواهی نیست و صرفا به دنبال فراهم کردن زمینه پیروزی است.

در هر شهرستان تنها یک ستاد مرکزی داریم

به گزارش دیارمیرزا رئیس ستاد انتخابات روحانی در استان گیلان در پاسخ به سوال دیگری در رابطه با اختلاف صورت گرفته در مورد انتخاب ریاست ستاد روحانی در تالش گفت: در شهرستان ها افراد مختلفی به دنبال این بودند که در ساختار مدیریتی قرار بگیرند. در تالش نیز باید نیمه پر لیوان را دید چون بخش بزرگی هستند که می‎خواهند نقش افرینی کنند اما میدان چون محدود است رقابتی شکل گرفته است.

وی افزود: این موضوع منحصر به تالش نبوده و در لنگرود، فومن و آستارا نیز چنین مسائلی وجود داشت. اشکال در این است که رقابت نباید به زیرپاگذاشتن اخلاق منتهی شود. هدف وسیله را توجیه نمی‎کند و حق نداریم اخلاق را زیرسوال ببریم. همه در تلاش هستیم روحانی پیروز شود اما نباید در این مسیر همدیگر را زیر سوال ببریم. در شهرستان‌ها علاوه بر ستاد مرکزی، ستاد اعتدال با ستاد اصلاح طلبان تشکیل شده اما در هر شهرستانی تنها یک ستاد مرکزی داریم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share