در مراسم افتتاح ستاد سماکچی

اتحاد و همدلی سماکچی، نوری هریس و محمودیان برای توسعه و آبادانی رشت

حسین سماکچی، مهدی نوری هریس و حاج محمد محمودیان سه کاندیدای شورای پنجم شهر رشت اتحاد و همدلی خود را برای آبادانی رشت اعلام کردند.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با میلاد منجی عالم بشریت ستاد انتخاباتی حسین(مازیار) سماکچی کاندیدای شورای شهر رشت افتتاح شد.

در این مراسم که با حضور پرشور مردم برگزار شد، حسین سماکچی، مهدی نوری هریس و حاج محمد محمودیان سه کاندیدای شورای پنجم شهر رشت اتحاد و همدلی خود را برای آبادانی رشت اعلام کردند.

در ابتدای این مراسم مهندس سماکچی اظهار کرد: امشب در اینجا جمع شده ایم که یک بار برای همیشه بگوییم ما همه فرزند رشت هستیم و قومیت معنا ندارد.

وی افزود: کنار هم آمده ایم تا رشت را از نظر اجتماعی، اقتصادی و گردشگری توسعه دهیم و شهری  برای فرزندانمان بسازیم که هیچ کمبودی در آن احساس نکنند.

تاکید رفیعی بر کارآمدی مثلت سماکچی، نوری هریس و محمودیان

در این مراسم محمدعلی رفیعی نوده عضو شورای شهر رشت نیز با آرزوی موفقیت برای کاندیداهای مطرح گفت: شورای چهارم رشت، شورایی متخصص و کارآمد برای رشت بود و خدمات زیادی را برای شهر انجام داده است.

این عضو شوا متذکر شد: بی‌شک وظیفه هر کسی که وارد شورا میشود این است که در ابتدا منافع شهر را در نظر بگیرد. حضور افرادی مثل مهندس سماکچی میتواند کمک شایانی به شهر انجام دهد و این اقدامات با همراهی و همیاری آقایانی چون مهندس نوری هریس و تجربه ارزشمند حاج محمد محمودیان انجام خواهد شد.

با تجربه و علم وارد صحنه دفاع از حقوق مردم شدم

در ادامه مراسم محمودیان نیز با بیان اینکه فقرزدایی و رسیدگی به مناطق محروم همواره هدفم بوده و هست، یادآور شد: عملگرایی شعار و عمل من است. در گذشته با عملکرد خود ثابت کرده ام که خدمتگزار مردم بوده و هستم.

این کاندیدای شورای پنجم رشت گفت: با تجربه و علم به صحنه دفاع از حقوق همشهریانم وارد شده ام.

تاکید نوری هریس بر افزایش امکانات حاشیه شهر رشت

در ادامه نوری هریس دیگر کاندیدا شورای شهر رشت اظهار کرد: حاشیه شهر رشت باید با امکاناتی اعم از پارک و سایر خدمات رفاهی تجهیز شود.

نوری هریس بر لزوم حل سایر مشکلات مردم در مناطق محروم تاکید کرد و افزود: این کار سبب می شود مردم محروم جامعه نیز از امکانات رفاهی و بهداشتی برخوردار شوند.

Share