با حضور استاندار

آغاز ساخت نهمین سد لاستیکی گیلان و طرح توسعه اورژانس بیمارستان صومعه‌سرا

ساخت نهمین سد لاستیکی گیلان صبح امروز در تولم شهر و پروژه طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا با حضور استاندار گیلان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در آیین آغاز پروژه طرح توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا گفت: خدمات دولت در حوزه بهداشت و درمان کم نظیر بوده است.

دکتر نجفی در آیین پروژه طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا گفت: با تدبیر دولت یازدهم امروز در جایگاهی هستیم که بیماران با کمترین نگرانی از هزینه ها تحت درمان قرار می گیرند و گاها درمان روستاییان و مردم کم درآمد رایگان صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه این خدمات متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شایسته به مردم باید همیشگی و مربوط به همه ی دوران باشد تا شور، نشاط و امید همواره در دل مردم زنده باقی بماند.

گفتنی است برای ساخت بخش اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی صومعه سرا که زیربنای آن ۴۲۷۷ مترمربع است، اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال منظور شده است.

آغاز ساخت نهمین سد لاستیکی گیلان در تولم شهر

ساخت نهمین سد لاستیکی گیلان صبح امروز در تولم شهر صومعه سرا با حضور استاندار گیلان آغاز شد.

دکتر محمدعلی نجفی در مراسم کلنگ زنی آغاز این سد با بیان اینکه ساخت سدهای لاستیکی تأثیر بسیار مهمی در بخش تأمین آب کشاورزی مناطق جلگه‌ای استان که با مشکل کم آبی مواجه می‌شوند را دارد  گفت : ساخت سدهای لاستیکی در استان از تأکیدات رئیس جمهوری برای تأمین آب مطمئن کشاورزی است.

وی گفت : ساخت سدهای لاستیکی همچنین فرصت‌های مناسبی  را برای ایجاد موقعیت‌های گردشگری فراهم می کند .

وی با بیان اینکه  بسیار خوشحالم که سدهای لاستیکی با جدیت در استان در حال انجام است افزود :  به یاری خداوند حمایت‌ها  لازم در  اجرای این طرح صورت خواهد گرفت .

گفتنی است : ساخت این سد لاستیکی با حجم مخزن ذخیره‌ی آب ۱۱۵ هزار مترمکعب و قدرت تنظیم آب سالیانه ۱۸ میلیون مترمکعب بر روی رودخانه‌ی شاخرز تولم شهر با حضور استاندار گیلان آغاز شد.

برای اجرای این طرح که به مدت ۱۸ ماه  به طول می انجامد مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود. توسعه و بهبود آبیاری اراضی شالیزاری به وسعت هزار و ۶۶۰ هکتار از مهمترین اهداف ساخت سد لاستیکی تولم شهر است.

Share