زاکانی در رشت:

آزادی از این دولت فرار می‌کند | وقتی به مردم می‌رسند دست و دلشان می‌لرزد

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز به نظر می‌رسد روحانی به هر دلیلی علاقه‌ای ندارد که بابت عملکرد چهار ساله خود بگوید و تمایل دارد دوباره وعده وعید دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، علیرضا زاکانی عصر امروز در همایش بزرگ انتخاباتی جوانان گیلانی با عنوان نسل چهارمی‌ها در سالن ورزشی شهدای آتش‌نشانی این شهر با تبریک میلاد علی اکبر و روز جوان اظهار کرد: روحانی و دیگر کاندیداها امروز یک رقابتی را با هم آغاز کردند و روحانی و جهانگیری باید گزارش عملکرد چهار ساله خود را دهند.

وی افزود: امروز به نظر می‌رسد روحانی به هر دلیلی علاقه‌ای ندارد که بابت عملکرد چهار ساله خود بگوید و تمایل دارد دوباره وعده وعید بدهد و امروز وقتی نظرات مردم را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که این دولت چهار ساله است.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دولت روحانی را نخستین دولت چهار ساله پس از انقلاب دانست و گفت: چهار ساله بودن دولت به دلیل اشتباه خود این دولت است.

وی با اشاره به میزان نرخ پایین اشتغال کشور، تصریح کرد: امروز بیکاری بسیار زیاد بوده و عمده بیکاران متعلق به نسل سوم و چهارم هستند که بیش از ۳۰ درصد نرخ بیکاری را دارند و دولت هم به صراحت می‌گوید من نمی‌توانم، و باید از دولت پرسید اگر نمی‌توانی پس چرا انتظار داری تا دوباره به تو اعتماد کنند.

دولت ژست آزادیخواهی می‌گیرد

زاکانی تصریح کرد: دولت علاقه دارد ژست آزادیخواهی به خود بگیرد اما امنیتی‌ترین کابینه، کابینه دولت یازدهم است و آزادی از این دولت فرار می‌کند.

وی با بیان اینکه در این دولت بدترین توهین را به مخالفان می‌کنند و بعد ادعای آزادی دارند، بیان کرد: این دولت نمی‌تواند از منافع ملی دفاع کند و مصالح انقلابی را نادیده می‌گیرد و چنین دولتی که برای حصول حداقل‌ها خود را ناتوان می‌بیند نباید دوباره انتظار اعتماد داشته باشد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امروز در مقام سیاست خارجی دست‌های دولت خالی است، خاطرنشان کرد: دولت در برخورد با فساد در کشور گوی سبقت را در شعار از همه ربوده اما در عمل برای خودش خط قرمز قائل است و اطرافیانش که در حال حمایت از دولت هستند پرونده‌های مفتوح دارند.

وی گفت: امروز با کسانی مواجه هستیم که با دست‌های خالی آغاز کردند اما اکنون دارای اموال بسیاری هستند و در ۲۹ اردیبهشت دست‌های موشان بیت‌المال بسته می‌شود و به سمتی حرکت کنیم که کشور از رنج فسادهای مالی رها شود.

زاکانی با تصریح بر اینکه امروز در زندان کسانی هستند که ۸۰۰ میلیارد تومان از امکانات فرهنگیان را برده‌اند، خاطرنشان کرد: زمانی که می‌گوییم پاسخگو باشید می‌گویند به ما ربطی ندارند و دزدان در این دولت بهترین فرصت‌ها را برای خود کسب کردند و دولت نمی‌تواند مدعی مبارزه با فساد اقتصادی باشد.

وزیر دولت روحانی می‌گفت نیمی از اموالش را خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده است

وی اضافه کرد: از وزیری می‌پرسیم که این همه اموال دارد می‌گوید من هفتمین نفر در این دولت هستم که تا این اندازه اموال دارم و بقیه اموال خود را در خارج از کشور سرمایه‌گذاری کرده‌ام.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دولت یازدهم را در مقابل دشمنان سر به زیر خواند و یادآور شد: این دولت در برابر ملت تمام قد می‌ایستد و حرف‌های ناصحیح می‌گوید.

وی اظهار کرد: میراثی که گذشتگان در اختیار ما قرار دادند نباید بگذاریم یک عده با خودخواهی به فنا دهند و در مقابل آیندگان مسؤول هستیم و جوانانی که دل در گرو خدمت به مردم دارند باید بکوشند و دولتی که تمام هنرش خواندن آیه یأس  است نمی‌تواند جایگاهی داشته باشد.

زاکانی با اشاره به اینکه می‌گویند چرا فقیر و غنا را مطرح می‌کنید و چرا وعده می‌دهید که یارانه‌ها را سه برابر می‌کنید، متذکر شد: وقتی به مردم می‌رسند دست و دلشان می‌لرزد اما وقتی پای خودشان است به همه چیز چنگ می‌اندازند.

وی تصریح کرد: دولت به چه حقی با حرف‌ها و وعده‌های نادرست خود مسؤولان کشور را در مقابل هم قرار می‌دهد که باید بگوییم بهتر است خود دولت وقتی دید توانایی ندارد رها کند اما از آنجا که به‌خاطر منافع خودشان گرفتار دنیا هستند حاضر نیستند میدان را رها کنند و امیدواریم به فضل الهی و حضور پر شور جوانان این دولت برکنار و دولتی سرزنده، پویا و پایدار بر سرکار آید.

Share