معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

عملیات ۲۱ آتش نشان در پی آتش سوزی در بلوار امام رضا(ع) رشت

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک باب مغازه سراجی بوده است، افزود: به محض رسیدن به محل حادثه، شعله های سرکش آتش که به شدت به سربندی یک باب منزل مسکونی نیز سرایت نموده بود مشاهده می شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آتش سوزی در بلوار امام رضا(ع) رشت در ساعت ۱۰:۲۶ امروز ۴ فروردین به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد.

همین گزارش حاکی است: سریعا ۲۱ آتش نشان بهمراه ۹ دستگاه خودروی اطفایی از ایستگاههای ۱۲و۶و۴و۳  به محل حادثه واقع در بلوار امام رضا(ع) رشت اعزام شدند.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه محل آتش سوزی یک باب مغازه سراجی بوده است، افزود: به محض رسیدن به محل حادثه، شعله های سرکش آتش که به شدت به  سربندی یک باب منزل مسکونی نیز سرایت نموده بود مشاهده می شد.

وی با اشاره به مهار و پیشگیری از گسترش بیش از پیش آتش سوزی از دو سمت، افزود: در این آتش سوزی سربندی دو باب مغازه و یک باب منزل مسکونی دچار آسیب دیدگی شد.

مومنی با بیان اینکه علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است افزود: گسترش شعله های آتش بواسطه وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال و همچنین پیوستگی سقف ها اتصالات مواد قابل اشتعال «چوب» بوده است.

Share