استاندار گیلان در دیدار با خانواده روحانی شهید خدادادی؛

۱۱ بخشدار و معاون فرماندار در گیلان از فرزندان شهدا هستند

استاندار گیلان در دیدار با خانواده روحانی شهید خدادادی در شهرستان بندر انزلی گفت: دشمنان انقلاب به پشتوانه خانواده های معظم شهدا راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد علی نجفی در این دیدار ایثار، فداکاری و جوانمردی شهدای عزیز را نشات گرفته از تربیت درست و اقدام فرهنگی صحیح دانست و افزود: شهدای گرانقدر از هر فرصتی جهت خدمت به مردم بهره می گرفتند و این نشان از روح بزرگ و جوانمردی این عزیزان است.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری موفق کنگره ۸ هزار شهید گیلان خاطر نشان ساخت: این کنگره کم نظیر بوده و سردار سلیمانی در سخنرانی خود به آن اذعان داشت.

استاندار گیلان بر ضرورت دیدار هر چه بیشتر مسئولین با خانواده های معظم شهدا تاکید کرد.

نجفی با بیان اینکه ۱۱ بخشدار و معاون فرماندار در استان از فرزندان شهدا منصوب شده اند افزود: مسئولین با علاقمندی در جهت خدمت به خانواده های شهدا تلاش می کنند و این  نگاه حاکمیت و نظام است.

وی افزود : شما خانواده های معظم شهدا برای خدمت گزاران به این نظام دعا کنید که دعای شما اثر بخش است.

وی با اشاره به دشمنی استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا علیه کشورمان اذعان داشت و افزود : دشمنان کشور تمام توان خود را به کار گرفته اند تا به این نظام ضربه بزنند اما به پشتوانه خانواده های معظم شهدا راه به جایی نخواهند برد.

روحانی فداکار اسلام شهید مرتضی خدادادی در سال ۱۳۶۱ از سوی  منافقین کوردل ترور و به فیض رفیع شهادت نائل گردید و همسر مکرمه ایشان نیز در جریان این  عملیات تروریستی  از  ناحیه دو پا مجروح و از جانبازان ۷۰ درصد کشور است.

Share