رئیس هیات تکواندو استان گیلان خبرداد

گیلان نایب قهرمان مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر شد

تیم تکواندو بانوان گیلان عنوان نایب قهرمانی بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز سه شنبه گفت: در پابان این رقابت ها و در بخش بانوان که در ساری جریان داشت، تیم تکواندو اقتصاد پژوهان آسیا نماینده گیلان در این رقابت ها توانست یک مدال طلا و سه مدال نقره کسب کند و پس از تیم ملی تکواندو بانوان ایران روی سکوی دوم قرار گیرد.
محسن سترگی در گفت و گو با ایرنا افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها، سودابه پورصادقی تکواندوکار شایسته گیلانی توانست برابر همه رقبای خود به برتری برسد و مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کند.
وی اظهار کرد: همچنین مهسا پورمیرزا دیگر تکواندوکار شایسته استان گیلان موفق شد مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی مسابقات بین المللی جام فجر را کسب کند.
وی ادامه داد: حنانه همتی و فاطمه مصطفایی دیگر تکواندوکاران شایسته استان گیلان بودند که موفق شدند مقام نایب قهرمانی و مدال نقره رقابت های بین المللی جام فجر را برای گیلان به ارمغان بیاورند.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان بیان کرد: همچنین فاطمه ترکیبی به عنوان سرپرست، مهناز حسین زاده، سیده ندا رستاد و زهره رمضانی نیز به عنوان مربی، تیم تکواندو اقتصاد پژوهان آسیای استان گیلان را در رقابت های بین المللی جام فجر همراهی می کردند.
سترگی اضافه کرد: در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر، تکواندوکاران بانوی ایرانی با تکواندوکارانی از سایر کشورها در ساری به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته، در رشته ورزشی تکواندو در رده های سنی مختلف و در ۲ بخش آقایان و بانوان فعالیت دارند.

Share