از هفته سی و یکم لیگ دسته اول آزادگان کشور

گیلانی ها گل کاشتند | شانس صعود دو تیم گیلانی به لیگ برتر بیشتر شد

از هفته سی و یکم لیگ دسته اول آزادگان دو تیم گیلانی سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی توانستند با نتایج مشابه دو بر یک حریفان خود را شکست دهند تا یک گام دیگر برای صعود به لیگ برتر نزدیک تر شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،تیم سپیدرود رشت در حالی در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف اکسین البرز رفت که محمدرضا مهدوی و شایان مصلح دو بازیکن تأثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، امیر تیزرو، میثم فردوسی، محمد رستمی، سهیل حق شناس (محمد لطفی)، پویا نزهتی، میلاد قربانزاده، (سید محمد میری) حسین کعبی (محمد دادرسی) در این بازی برای سپیدرود به بازی رفتند.

اکسین البرز در دقیقه ۲۱ گل اول بازی را روی اشتباه محرز سیدمحمد حسینی (دروازه بان سپیدرود) وارد دروازه این تیم کرد سپس سپیدرود با حملات پی در پی خود توانست در دقیقه ۴۵ بازی به وسیله پویا نزهتی به گل برسد تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم سپیدرود که برای برد به این بازی آمد بود حملات خود را ادامه داد تا نهایتا مدافع اکسین در محوطه جریمه بر روی نزهتی خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و این سهیل حق شناس بود که پنالتی را تبدیل به گل کرد.

در ادامه بازی اکسین حملات پردامنه ای را به روی دروازه انجام داد اما تیزهوشی مدافعان سپیدرود سبب شد که اکسین به نتیجه دلخواه خود دست نیابد و سپیدرود نیز در ضدحملات خود موقعیت های خوبی بدست آورد که نتوانست به گل تبدیل کند تا این بازی با همان نتیجه دو بر یک اکسین البرز را شکست دهد.

شایان ذکر است چهار هزار هوادار پرشور رشتی در ورزشگاه انقلاب کرج برای تشویق این تیم رفته بودند.

پیروزی ارزشمند ملوان در خانه

ملوان بندر انزلی نیز در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف مس رفسنجان رفت و در حالی که با یک گل از حریف خود عقب افتاده بود توانست با گل های دقیقه ۶۱ و ۸۵ ثاقبی و محبی حریف خود را شکست دهد.

این پیروزی ارزشمند سبب شد تا شاگردان مایلی کهن  در فاصله سه هفته مانده تا پایان رقابت ها خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی صعود مطرح کنند.

ایمان صادقی، صائب محبی، مهیار زحمتکش، احمد آهی، وحید حیدریه، حسن قنبری، سعید یوسف زاده، پوریا غلامی، شاهین ثاقبی، یاسر وکیلی و شهرام سالاری برای ملوان در این بازی از ابتدا به میدان رفتند.

قوهای سپید انزلی در دوران مایلی کهن ۱۷ بازی در داخل خانه را به هیچ حرفی واگذار نکرده اند تا رکوردی در این زمینه به ثبت برسانند.

گفتنی است سپیدرود با ۵۷ و ملوان با ۵۶ امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و سوم لیگ دسته اول آزادگان کشور قرار گرفتند. تنها دو تیم اول و دوم لیگ دسته اول به لیگ برتر کشور صعود می کنند.

به گزارش دیارمیرزا سپیدرود رشت دوشنبه در رشت به مصاف ایران جوان بوشهر می رود و ملوان بندر انزلی میهمان پارس جنوبی خواهد بود.

Share