سرمربی سپیدرود رشت

گول صدر جدول را نمی‌خوریم

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی افتد، تصریح کرد: سپیدرود کاملا فوتبالی در صدر جدول گرفته است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نشست خبری منصور ابراهیم زاده و علی نظرمحمدی سرمربیان دو تیم مس کرمان و سپیدرود رشت برگزار شد.

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم مس کرمان ضمن تبریک به سپیدرود بابت پیروزی در این دیدار، اظهار کرد: متأسفانه داورها در حد و انتظار این دو تیم نبودند و از دقایق ابتدایی داوری مشکل داشت.

وی با اشاره به اینکه سعی می کنیم تیم مس را به جایگاه حقیقی خود برسانیم، اظهار داشت: همه تیم ها برای موفقیت باید تلاش کنند.

سرمربی مس کرمان گفت: حضور تماشاگر در بازی های سپیدرود نشان می دهد که تماشاگران به تیم سپیدرود و فوتبال عشق می ورزند.

ابراهیم زاده با اشاره به اینکه امیدواریم سپیدرود با پشتوانه مالی و هواداران به لیگ برتر صعود کند، گفت: بازیکنان سپیدرود همیشه با بی پولی ساختند و با تعصب بازی کردند که این از نقاط قوت این تیم است.

گول صدر جدول را نمی‌خوریم/در بازی گذشته با اشتباهات فاحش داوری شکست خوردیم

علی نظرمحمدی، سرمربی تیم سپیدرود رشت نیز در کنفرانس خبری پس از بازی ضمن تبریک عید نوروز، گفت: بازی بسیار سنگین و شش امتیازی بود زیرا مس می توانست با پیروزی مقابل ما به سپیدرود نزدیک شود.

وی با بیان اینکه بازیکنان همت زیادی کردند و در بازی که می‌توانستیم بیش از یک گل بزنیم به همان تک گل بسنده کردیم، اظهار داشت: صعود مجدد به صدر جدول نشان دهنده شخصیت بالای سپیدرود است.

سرمربی سپیدرود با اشاره به اینکه در بازی گذشته با اشتباهات فاحش داوری شکست خوردیم، اظهار داشت: این مشکلات پس از بازی با استقلال اهواز و صحبت های ناپخته رییس جوان دپارتمان داوری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه همه بازی ها برای ما دشوار است، اظهار کرد: مشکلات داوری گریبان تیم ما را گرفته است.

نظرمحمدی ضمن تبریک به باشگاه ملوان بابت پیروزی، اظهار کرد: امیدوارم مردم گیلان در پایان فصل دو تیم خود را در لیگ برتر ببیند.

وی گفت: علی نظرمحمدی از زمانی که سرمربی شده است یادگرفته است که مسوولیت شکست ها را برعهده بگیرد.

سرمربی سپیدرود رشت با بیان اینکه تا خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی افتد، تصریح کرد: سپیدرود کاملا فوتبالی در صدر جدول گرفته است.

وی با اشاره به اینکه گول صدر جدول را نمی خوریم، اظهار داشت: باید تمامی بازی ها را جدی بگیریم تا در پایان فصل به لیگ صعود کنیم.

Share