گلایه یک نماینده از هدیه سرلشکر باقری به نمایندگان

نماینده نزدیک به جبهه پایداری در مجلس دهم، از اینکه سرلشکر باقری، ادکلن فرانسوی را به نمایندگان هدیه داده است گلایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین،‌ در جلسه علنی امروز-سه شنبه، ۱۵ فروردین- در آخرین دقایق مجلس زمانی که تریبون حسینعلی حاجی دلیگانی برای بیان اخطاری باز شد، او زبان به گلایه از هدیه سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح به نمایندگان گشود و گفت: اخطار من براساس ۱۱۰ قانون اساسی است،‌ آنطور که مستحضر هستید حضرت آقا امسال فرمودند که آن کالایی که تولید داخلی دارد،‌اگر وارد شود، این یک فعل حرام است.

وی ادامه داد: من دیروز که از کازیو،‌نامه ام را برداشتم، دیدم که سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که خیلی دوستش هم دارم، یک عدد ادکلن فرانسوی همراه با تقدیر نامه فرستاده اند.که من اینجا دو نکته دارم یک این که اعتبار این موارد از کجا تأمین می شود و چه توجیهی دارد که از بیت المال هزینه شود؟ دوم اینکه به هر حال این یک حرام شرعی است،  ما معتقدیم که براساس آنچه رهبری می گوید برای ما حکم شرعی دارد چرا کالای خارجی را به عنوان هدیه بفرستند،‌جدا از اینکه اصل کار هم هیچ توجیهی ندارد.ما مسئولین و همه ما موظف هستیم که از نظر مسائل شرعی جلوتر از بقیه باشیم.

Share