در دولت احمدی نژاد سیب زمینی توسط بخش خصوصی توزیع شد

گلایه کوچکی نژاد از پرداخت سود سهام عدالت، پرداخت معوقه فرهنگیان و توزیع سبد کالا

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت مطالبات مردم در آستانه انتخابات سوءاستفاده تبلیغاتی از بیت‌المال است ولی مردم از بصیرت بالایی برخوردارند و در مقابل این رفتارهای انتخاباتی واکنش منفی نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: کاری که دولت در زمینه اجرای مطالبات برخی قشرها در آستانه انتخابات انجام می‌دهد تصمیم بسیار غلطی است زیرا اگر می‌خواستند به مردم کمک کنند ۴ سال زمان داشتند و می‌توانستند در این مدت به مردم عنایت داشته باشند.

وی افزود: حالا در آستانه انتخابات بحث‌هایی مانند پرداخت سود سهام عدالت، پرداخت معوقه فرهنگیان و توزیع سبد کالا را مطرح می‌کنند ولی مردم ما از بصیرت و هوشیاری بالایی برخوردارند و مسئولان باید مطمئن باشند که عکس‌العمل مردم در برابر اینگونه رفتارهای انتخاباتی منفی است.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: مجلس باید در این زمینه ورود کند تا از صرف هزینه‌های غیراخلاقی در آستانه انتخابات جلوگیری شود، سهام عدالت شبهه دارد و مجلس باید این قضیه را پیگیری کند، نباید نقدینگی زیادی وارد بازار شود و دیوان محاسبات باید به بررسی منابع بپردازد.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌در دوره قبلی که مقدار سیب‌زمینی بین مردم توزیع شد، مسئولان فعلی زمین و زمان را به هم دوختند و آن روش را اشتباه می‌دانستند در حالیکه توزیع سیب‌زمینی از سوی بخش خصوصی صورت گرفت ولی حالا از منابع بیت‌المال برای سوءاستفاده‌های تبلیغاتی در آستانه انتخابات استفاده می‌شود.

Share