یادداشت جعفرزاده در پی اظهارات احمدی‎نژاد:

کُت ریاست‌جمهوری برای احمدی‌نژاد بزرگ بود | امیدوارم دیگر از امام زمان برایش هزینه نشود

کسی‌که می خواست با رمال و جادو کشور را اداره کند حال خود اسیر جادوگرانی شده و هر از چند گاهی دست یک غارت گر بیت المال را بالا می برد و فقط بهترین نقشی که ایفا نموده اند نقش سه دلقک بهاری است !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمود احمدی نژاد چهارشنبه اولین نشست خبری خود را پس از دوران ریاست جمهوری برگزار کرد و مسائل مختلفی را در آنجا مطرح نمود که با واکنشهای مختلفی نیز همراه بوده است.

در همین زمینه غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی که همواره یکی از جدی ترین منتقدان دولت احمدی نژاد بوده است طی یادداشتی نوشت:

قصد سرزنش کردن حامیان ذوب شده در احمدی نژاد را نداشته و ندارم ولی اینها درس است و می بایست گفت، تا درسِ عبرتی باشد برای آیندگان و آن اینکه : گروه هایی بودند که هر چه داشتند و نداشتند هزینه احمدی نژاد کرده بودند و بعد از بروز سرکشی ها و بی اخلاقی های وی ادعا نمودند از احمدی نژاد عبور کرده اند! حال دیدند او ( احمدی نژاد) از همه عبور کرده است !! و آن هم زمانیکه او ( احمدی نژاد) سرمایه گذارانش را ورشکسته و سوخته می‌بیند!! ای کاش و ای کاش و هزاران ای کاش، به منتقدین احمدی نژاد در یک دهه گذشته، خروج کرده از دین یا ضد انقلاب نسبت نمی دادند و حرف این دلسوزان را گوش می دادند و فتنه را در نطفه خفه می‌کردند تا در آن خیمه شب بازی به اصطلاح مصاحبه مطبوعاتی و ایام نوروز شاهد عربده کشی و رفتارهای بیمار گونه وی نمی بودند که از پایین تا بالای نظام را با پوست کلفتی و بی ادبی زیر سوال ببرد و در روز روشن به دوربین ها زل بزند و دروغ بگوید! و به سفر کرده با عزتِ از دنیا، توهین کند. گفتیم و گفتیم او از قِبَلِ ایجاد فتنه ٨٨ به نوایی رسید !! حال در پی ایجاد فتنه ٩۶ است این دفعه نمی بایست مجالش داد و می بایست تقاص تمام ظلم های انجام داده را بدهد او ( احمدی نژاد ) لیاقت حمایت رهبری را نداشته و ندارد هزاران بار گفتیم این کُت (جایگاه ریاست جمهوری ) برایش گشاد بود او حال نشان داد حتی شهردار یک شهر هم نباید بشود! او بیمار است مریض است، مریض که شاخ و دم ندارد! امیدوارم دیگر کسی پیدا نشود بگوید عطار و بقال سر کوچه دیشب خواب دیده که امام زمان سفارشش را کرده است ! امیدوارم دیگر از امام زمان برایش هزینه نشود !! و کسی‌که می خواست با رمال و جادو کشور را اداره کند حال خود اسیر جادوگرانی شده و هر از چند گاهی دست یک غارت گر بیت المال را بالا می برد و فقط بهترین نقشی که ایفا نموده اند نقش سه دلقک بهاری است ! خدایا خودت بحق خونهای شهدای ایران و کربلا به این مردم و این انقلابِ یادگار امام ( ره ) رحم کن ! و نمی دانم آنشب بر دل رهبری چه گذشت ؟ البته کماکان دعا می‌کنیم عقلش برگردد و از وارد کردن خسارت بیشتر به خود و انقلاب خویشتن داری نماید.

Share