استاندار گیلان در بازدید از فرمانداری رشت:

کسانیکه توانایی خدمت به مردم را دارند، وارد عرصه انتخابات شوراها شوند+تصاویر

استاندار گیلان گفت: کسانیکه به طور واقعی، توانایی و استعداد خدمت خالصانه به مردم را دارند، وارد عرصه نام نویسی در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  محمدعلی نجفی روز پنجشنبه پس از بازدید از فرمانداری رشت و روند نام نویسی از داوطلبان شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان بیان کرد: اهمیت برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر کسی پوشیده نیست و با برگزاری انتخابات، تحقق اندیشه‌های مردم سالارانه در کنار قالب حکومت دینی را شاهد هستیم.
وی اختیارات اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا که از جمله آن‌ها انتخاب شهرداران و دهیاران است را از دیگر مظاهر این جایگاه پراهمیت عنوان و تاکید کرد: همه کسانیکه می‌توانند و این قدرت و استعداد را در خود می‌بینند و معتقدند توانایی اداره یک روستا، یک دهستان، یک بخش، یک شهر و وظایفی که در شوراها به آن‌ها محول می‌شود که می‌بایست توام با حفظ اصل امانت داری، پاکدستی و صداقت باشد را دارند، به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کنند.
استاندار گیلان با اشاره به نظم حاکم بر ستاد انتخابات در سطح استان گیلان، اظهار کرد: کاندیداهای محترم با آرامش خاطر جهت ثبت نام به فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر استان مراجعه کنند.
نماینده عالی دولت در استان گیلان، وضعیت تعداد شرکت کنندگان در انتخابات را خوب ارزیابی کرد و افزود: پیش بینی می‌شود طی روزهای آینده حجم ثبت نام کنندگان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال و ۲ رویداد مهم انتخاباتی پیش رو که در سال جاری به وقوع خواهد پیوست تاکید کرد: همگی اعم از کاندیداها و مجریان برگزاری انتخابات؛ با حفظ وحدت، همدلی، همیاری و آرامش برای تحقق امر خدمت به مردم رقابت کنند چراکه رقابت سالم در بستر رقابت برای خدمت محقق می‌شود و تخریب انجام نمی‌گیرد.
استاندار گیلان در پایان با اشاره به نزدیک بودن اتمام زمانبندی ثبت نام از کاندیداها، تاکید کرد: کاندیداهای محترم از فرصت مناسب فراهم شده در شهرستان‌ها استفاده کرده و جهت پیشگیری از ازدحام و مشکلات مختلف، ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکرده و هرچه زودتر نسبت به انجام آن اقدام کنند.
نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه ۳۰ اسفندماه سال ۱۳۹۵ در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های گیلان آغاز شده و تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۹ اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود.

Share