مهرداد لاهوتی:

ورود قالیباف به انتخابات نشاط و امید ایجاد خواهد کرد | از ورود ایشان خوشحال هستم

کارنامه پربار قالیباف نشان می دهد او از پس معضلات و مشکلات کنونی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی برخواهد آمد و امیدارو هستم که مردم به وی اعتماد کرده تا ایشان بتواند مدیریت انقلابی و جهادی را در سرتاسر کشور پیاده سازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد لاهوتی با بیان اینکه قالیباف یکی از مدیران کاربلد و توانمند در عرصه اجرایی کشور است گفت:‌ از اینکه وی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده،‌ خوشحال هستم؛‌ چرا که ورود وی به انتخابات نشاط و امید در جامعه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود:‌ کارنامه پربار قالیباف نشان می دهد او از پس معضلات و مشکلات کنونی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی برخواهد آمد و امیدارم هستم که مردم به وی اعتماد کرده تا ایشان بتواند مدیریت انقلابی و جهادی را در سرتاسر کشور پیاده سازد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان با بیان اینکه مردم پایتخت شاهد به ثمر رسیدن توانمندی و کارآمدی قالیباف هستند، گفت: در یک دهه مدیریت شهری قالیباف در تهران شاهد افتتاح طرح هایی هستیم که هر یک در اشل ملی قرار دارند و این طرح ها و پروژه ها نیز کم نیستند. در صورتیکه چنین مدیریتی در کل کشور پیاده شود بدون شک ایرانی آباد و مردمانی با رفاه بیشتر خواهیم داشت و دیگر کسی به خاطر معیشت شرمنده خانواده نخواهد شد.

جریان های سیاسی کاندیداهای نهایی خود را در روزهای پایانی معرفی می کنند

همچنین لاهوتی در گفت وگو با خانه ملت، در تشریح شرایط و فضای انتخاباتی کشور و چینش و تحرکات جریان های سیاسی، گفت: به نظر من فضای کنونی کشور با توجه به فاصله یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، فضای سردی است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی صدا و سیما اقدامات و برنامه های انتخاباتی خود را آغاز کرده اما قطعا این روند باید بسیار گسترده تر و سریع تر انجام شود.

وی افزود: به نظر من سکوت جریان های سیاسی در شرایط کنونی نشان دهنده آن است که جناح های مختلف به سمت حرفه ای شدن گام برداشته اند.

بائوج لاهوتی ادامه داد: جریان های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری آتی به دنبال معرفی یک کاندیدای واحد هستند و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ایجاد و معرفی کاندیداهای پراکنده می کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: به نظر می رسد که جناح های سیاسی برای اجتناب از آسیب دیدن کاندیداهای نهایی خود، به دنبال آن هستند که فرد مورد نظر را در روزهای پایانی معرفی کنند تا با این رویکرد کاندیدای مذکور اسیب کمتری ببیند.

وی درباره شرایط و وضعیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، افزود: جمنا در شرایط مطلوبی قرار ندارد، زیرا کاندیداهای منتخبی که از سوی جبهه معرفی شدند، در حد و وزن جایگاه ریاست جمهوری نیستند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادامه داد: به نظر من  دو جریان اصولگرایی و اصلاح طلبی باید وارد عرصه انتخابات شوند.

،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،حسن خسته بند،محمود شکری، ولی داداشی, محمدصادق حسنی, محمدمهدی افتخاری, کاظم دلخوش, منوچهر جمالی, اسدالله عباسی

Share