مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان اظهار کرد؛

ورود بیش از ۶۰هزار وسیله نقلیه به گیلان | امامزاده هاشم-رشت پرترددترین محور استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه این اداره کل در آماده باش کامل ستاد نوروزی قرار دارد گفت: طی ۲۴ساعت گذشته ۶۰هزار و ۲۰۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، محمد رضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: اداره کل راهداری در آماده باش کامل جهت رفاه مهمانان نوروزی قرار دارد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته ۶۰هزار و ۲۰۲دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است اظهار کرد: در این مدت ۳۳ هزار و ۵۰۵ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

نازک کار تصریح کرد: بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزاد راه قزوین- لوشان با میزان تردد ۳۳هزار و ۳۹۳ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر -چابکسر با میزان تردد ۱۵هزار و ۲۸۰ وسیله نقلیه بوده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه تردد شمار نصب شده در گیلان از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طی ۲۴ ساعت گذشته محور امامزاده هاشم-رشت با ۳۸ هزار و ۸۷۹وسیله نقلیه پرترددترین محور استان است.

نازک کار تصریح کرد: محور منجیل-رودبار با ۳۷ هزار و ۷۵۸ وسیله نقلیه در رتبه دوم از نظر میزان تردد در استان قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد: ساعات اوج تردد طی ۲۴ ساعت گذشته در کل محورهای استان، بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۵الی ۶ صبح بوده است.

نازک کار اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد پنجمین استان پرتردد کشور بوده است.

Share