وقتی هنوز نامزدها ثبت‌نام نکرده‌اند، رسانه ملی چطور مناظره برگزار می‌کند؟

واکنش تند عضو هیأت اجرایی به افشاگری‌های انتخاباتی | دولت از کارنامه خود دفاع می‌کند

عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسانی که فکر می‌کنند با تخریب طرف مقابل می‌توانند کار خود را پیش ببرند کاملا در اشتباه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، حسینعلی امیری درباره تخریب های برخی شخصیت های سیاسی اصولگرا که آماده می شوند در انتخابات ریاست جمهوری با روحانی رقابت کنند، گفت: هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری یک تکلیفی را در قانون دارد و طبیعتا براساس تکلیف قانونی عمل و از حقوق کاندیداها دفاع می کند.

وی با بیان اینکه هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری در جهت برگزاری انتخابات قانونی، سالم و شفاف حتما تلاش می کند افزود: انتخابات باید در یک فضای کاملا اخلاقی برگزار شود، ضمن آنکه رعایت اخلاق جزء آموزه های دین اسلام است. تخریب یک مومن و انسان شایسته و شرعی و اخلاقی نیست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: کسانی که فکر می کنند با تخریب طرف مقابل می توانند کار خود را پیش ببرند کاملا در اشتباه هستند. مردم ایران فهیم و آگاهند آنها کاملا تشخیص می دهند. این افراد به جای تخریب رقیب باید بیایند خودشان را اثبات کنند.

امیری با طرح این سئوال که افشاگری چه معنایی دارد؟ اظهار کرد: هر ادعایی نسبت به دولت باشد کارشناسان مربوطه پاسخ می دهند، وضع کارها و تصمیمات دولت یازدهم کاملا روشن و شفاف است و دولت از کارنامه خود دفاع می کند بنابراین در وضعیت روشن، عیان و واضح دولت هیچ دغدغه ای ندارد.

عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری درباره برگزاری مناظرات اخیری که صدا و سیما یکطرفه با هدف نقد عملکرد دولت یازدهم برگزار می کند، گفت: برنامه هایی که در رسانه ملی به عنوان مناظره برگزار شد باید گفت الان مناظره مصداقی ندارد و اصلا اسم این برنامه ها مناظره نیست چون ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز نشده و آقای روحانی نام نویسی نکرده است. ثانیا کسانی که در این برنامه ها شرکت کردند افرادی بودند که خود صدا و سیما انتخاب کرد و عنوان نمایندگی از طرف دولت نداشتند که بخواهند از طرف دولت صحبت کنند.

عضو اسبق شورای نگهبان افزود: اگر بناست کسی از طرف دولت در این برنامه ها شرکت کند صدا و سیما از دستگاه اجرایی مربوطه بخواهد تا نماینده رسمی دولت در آن برنامه حضور پیدا کند.

Share