هنرمندانی که پدرهایشان را به اینستاگرام آوردند+تصاویر

با رسیدن به روز پدر، در فضای اینستاگرام و از جمله در صفحات هنرمندان، عکس پدرانی دست به دست می‌شود که دیده بعضی‌شان خالی از لطف نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، امین حیایی، بهنوش طباطبایی، کمند امیرسلیمانی، بهزاد خداویسی، رضا رشیدپور، پژمان جمشیدی، امین زندگانی، اشکان خطیبی، رضا صادقی، بهرام رادان، لاله اسکندری، شبنم مقدمی، محمد علیزاده، نوید محمدزاده و مهدی یغمایی از جمله هنرمندانی بودند که با انتشار عکس هایی از پدرشان روز پدر را به آن‌ها تبریک گفتند.

پژمان جمشیدی با انتشار عکسی از خود در کنار پدرش نوشت: «سلام. همیشه می‌خواستم بهتون بگم من هر چیزی یاد گرفتم از شما بوده. شما بزرگترین انسان زندگی من هستید و تا ابد خواهید بود. پدر من اول دی ماه ١٣٢٠ در روستایی اطراف کرج و در یک خانواده به شدت مذهبی به دنیا اومدن ولی با تلاش و مطالعه در جایی از شناخت از زندگی ایستادند و آنقدر به باورهای خود ایمان داشتند که در طول این سال‌ها و حتی با رسیدن به سن ٧۵ سالگی ذره‌ای تردید به هیچ یک از آن‌ها وارد نشده. این ایستادگی و این اعتماد به نفس شما برای من اولین درس زندگی و بزرگترین آن‌هاست. این که وقتی به چیزی ایمان داریم و با علم و عقل به باورش رسیده‌ایم، ذره‌ای در آن شک نکنیم و با وعده بهشت و جهنم و خشم و مهر چیزی در باورهایمان عوض نشود. همیشه ممنون آفریدگار بودم و هستم بابت داشتنت و همیشه به نامت افتخار می‌کنم. درود بر تو مظفر خان جمشیدی و سایه‌ات مستدام.»

او در پایان افزود: «روز پدر بر همه پدران عزیز خجسته و شاد و روح پدران سفر کرده در نهایت شادی و آرامش. پ.ن: امشب یه عکس از جوونی پدر رونمایی می‌کنم اینجا که ببینم پدر و پسری به این شباهت وجود داشته یا خیر.»


بهزاد خداویسی که سال‌ها پیش پدرش را از دست داده است در روز پدر نوشت: «آنقدر پدر پدر کردید که من بی پدر خوابم نبرد عکسی از عکس خاک گرفته اش در کتابخانه گرفتم تا نشانتان بدهم که ماهم پدری داشتیم دوست داشتنی ، فقط ٣۶ سال است که ما را ترک کرده.

یادش گرامی آدم سخت کوشی بود استوار ارتش بود ولی اندازه صدتا ارتشبد برای ما ارزش داشت .بزرگ فامیل بود و حرفش خریدار داشت.

من کوچکترین فرزند خانواده هستم و از همه کمتر زیر سایه اش بودم شانزده ساله بودم که خدا دعای همیشگیش که می گفت آخر وعاقبت مارا بخیر کند اجابت کرد.

شیک پوش بود و همیشه کت و شلوار و کراوات مپوشید با کلاه شاپو تا اخرین روز هم که مدرسه میرفتم تمیزو مرتب بود داشت میرفت فرمایشات برادر بزرگم را براورده کند اخرین دیدار در راهرو بود خداحافظی کرد ورفت و دیدار دوباره مان را به قیامت حواله شد.

البته دروغ چرا چند سال پیش هم دیدمش اما اینبار وقتی بعد ٣٢ سال گور کنی قبر یک طبقه اش را به سه طبقه تبدیل میکرد استخوان هایش را در پارچه ای سفید پیچید و در طبقه پایین گور گود شده اش جا داد ومادر مهربانم را کنارش به خاک سپرد تا ابد در کنارهم باشند.

این مطالب را ننوشتم تا ناراحتتان کنم برای ان دسته ای نوشتم که قدر پدر و مادرشان رانمی دانند.

کم کم داره صبح میشه باید اشکهایم را پاک کنم و چورتی بزنم فردا باید سر فیلم جدیدی بروم اگر فرصتی بود بعدا بیشتر درباره پدرم برای شما و خودم می نویسم.»

امین حیایی خیلی کوتاه نوشت: «پدران روزتان گرامی باد»

بهنوش طباطبایی هم عکس یادگاری خود و پدرش را برای تبریک روز پدر در اینستاگرام گذاشت.

رضا رشیدپور نیز همانند بهزاد خداویسی پدرش را از دست داده است. او نیز تصویری از سنگ قبر پدرش را در اینستاگرام گذاشت و روز پدر را تبریک گفت.

کمند امیرسلیمانی نیز تصویری قدیمی از پدرش را در اینستاگرام گذاشت و روز پدر را به او تبریک گفت.

امین زندگانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشار عکسی از پدرش سیاوش زندگانی استاد موسیقی که در سال ۱۳۸۲ درگذشت نوشت: « پدر شدن خیلی خوبه ولی پدر داشتن یه چیز دیگه است. روز پدر بر همه پدرها مبارک.»

اشکان خطیبی هم با انتشار عکسی از پدرش نوشت: «سایه‌ات همیشه بالا سر ما، نورت روشنایى زندگى‌مون، خدا پدرهاتون رو حفظ کنه، اونایى رو هم که رفتن روح شون در آرامش و یادشون ابدی.»

رضا صادقی خواننده پاپ هم با انتشار عکسی از پدرش نوشت: «بهم قرآن رو یاد داد، با حوصله و گاهى اخم عاشقانه… اما آخرش گفت: فقط بهترین و مهمترین نکته‌اش این که «خداى بخشنده و مهربان»… بهم على رو معرفى کرد اما نگفت شمشیر دو شعبه داره، گفت: کتاب داره و اهل تفکر و تعقله… گفت: مردى که از تفکر و اندیشه حرف بزنه در نژاد نمى‌گنجه و می‌شه اهل جهان و از اونجا عاشق مردى شدم به اسم على…»

صادقی ادامه داد: «بهش گفتم بابا ؟ می‌خوام بخونم افکارم رو، گفت: بخون اما نه براى یک بار که براى بارها… گفتم بابا معروف شدم! گفت خیلى چیزا به اسم، معروفن اما تو بهش سلام نمیدى پس رسمت معرفت باشه که سلام بزرگى مردمت رو داشته باشى…. همیشه نمازش براى نوازش خالقش بود نه نیاز خودش، دروغ چرا بعضى وقتا عصبیه بعضى وقتا تلخه بعضى وقتا… اما این مرد تمام باور من از حمایت و محبته، پدرم حاج عباس صادقى، ساده، زحمتکش، معتقد اما متفکر و خلاصه که براى بودنش و داشتنش خدا رو شاکرم… میلاد مولا على و روز مرد و پدر مبارک، خدا همه پدرهاى رفته رو رحمت کنه…»

بهرام رادان نوشت: «پانزده یا شانزده سالم بود، اوج دوران غرور جوانى و حس این که دنیا رو عوض می‌کنم، با پدرم قهر بودم (موضوعش یادم نیست، ولى پسرها در اون سنین معمولا با همه چیز سر ناسازگارى دارند) یکى از آشنایان پیش قدم شد تا آشتى کنیم، لابه‌لاى صحبتهاش چیزى گفت که هنوز توى گوشم هست، گفت: وقتى پسر من هم با من دعوا می‌کند و من یاد دعواهاى خودم و پدر خدابیامرزم میافتم، پیش خودم فکر می‌کنم کاش مردها اول پدر می‌شدند و بعد پسر، شاید اینطورى درک نگرانی‌هاى یک پدر برایشان ملموس‌تر بود. روز پدر مبارک.»

لاله اسکندری هم با انتشار عکسی از جوانی های پدرش نوشت: «روز پدر بر تمامی مردان سرزمینم مبارک باد… روح همه پدران در گذشته غرق در آرامش باد.»

شبنم مقدمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون هم نوشت: «روز همه پدرها… پدر جان‌ها… چه آن‌ها که روی زمین و کنار مایند و چه آن‌ها که در آسمان و در آغوش خدایند… مبارک… سایه بلند همای رحمت، علی اعلا(ع)، بر وجودشان… هر کجا که هستند… عکس؛ پدرم در زمستان هفتاد و سه. آن روز،هم سن امروز من بود.»

محمد علیزاده خواننده پاپ نوشت: «همیشه پشتوانم بودی، تکیه‌گاهم بودی، خیلی چیزا یادم دادی، با دعاهای شبونه تو من به اینجا رسیدم. پدرم همیشه محتاج دعا و نگاه توام. بهترین بابای دنیا روزت مبااااااااااااارک.»

نوید محمدزاده هم نوشت: «روزت مبارک عشق. تنت سالم، سایه ات همیشه بالا سرمون باشه. پ.ن: روح همه پدرایى که رفتن شاد.»

مهدی یغمایی خواننده پاپ هم نوشت: «روزتون مبارک دلیل زندگی من، اولین و آخرین معلم من پدر عزیزم. سایه‌تون مستدام میرزا جان. تولد آقا و سرور و قلب عالم، آقا امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع) رو به همه شیعیان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم، نهج البلاغه رو می‌خونی تازه یه کم متوجه می‌شی که با کی طرفی، همین که اسم شیعه علی رو با خودم دارم همه چی دارم، بقیه چیزها دنیاییه و گذرا و بود و نبودش هیچ فرقی نداره، مبارکمون باشه، یاعلی.»

Share