هفدهم فروردین؛

نوزدهمین سالگرد مرحوم سیروس قایقران برگزار می شود

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه برای حمایت از اسطوره ها و ورزشکاران شهرستان هر چه از دستمان برآید انجام می دهیم، گفت: اطلاع رسانی برای برگزاری مراسم یادبود مرحوم قایقران به خوبی صورت گیرد تا ورزش دوستان و مردم در این مراسم حضور پیدا کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست هماهنگی مراسم یادبود نوزدهمین سالگرد مرحوم سیروس قایقران در فرمانداری شهرستان بندر انزلی با حضور جمعی از مسوولین و فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا، نایب رییس اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه همه ما بازی های قایقران را به یاد داریم ولی وی خیلی زود از بین ما رفت، اظهار کرد: مراسم یادبود مرحوم قایقران بازتاب خوبی در کشور داشته و این مراسم الگویی برای سایر شهرهای کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه مردمی بودن مرحوم قایقران موجب شده که مراسم وی هر سال با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود، گفت: امیدوارم ورزشگاه پیر انزلی به دست توانمند نماینده مردم انزلی در مجلس و مسوولین این شهرستان بهبود یابد.

فرماندار انزلی در این نشست با بیان اینکه اهتزاز پرچم کشور در جهان باعث غرور ملی است، گفت: در شهرستان بندر انزلی مردم به بحث ورزش توجه خاصی دارند.

میرشمس مومنی زاده گفت: عضویت در هیئت مدیره ملوان حواشی بهمراه دارد ولی اگر در هیئت مدیره این تیم نیز حضور نداشته باشم به عنوان فرماندار از هیچ کوششی دریغ نمی کنم و از ملوان حمایت خواهم کرد.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از اسطوره ها و ورزشکاران شهرستان هر چه از دستمان برآید انجام می دهیم، گفت: اطلاع رسانی برای برگزاری مراسم یادبود مرحوم قایقران به خوبی صورت گیرد تا ورزش دوستان و مردم در این مراسم حضور پیدا کنند.

فرماندار انزلی با بیان اینکه باید از برترین های تمامی رشته های ورزشی تجلیل کنیم، اظهار داشت: در برگزاری مراسم باید دقت و ظرافت به خرج داد تا برخی جناح ها سیاسی مراسم را تحت شعاع قرار ندهند.

گفتنی است مراسم یادبود نوزدهمین سالگرد مرحوم سیروس قایقران ۱۷ فروردین برگزار می شود و دارای دو برنامه بوده که ابتدا در ساعت ۵ عصر بر سر مزار و دیگری ساعت ۸ عصر همان روز توسط ورزشکاران و فوتبالیست های رده های مختلف انزلیچی های تیم ملی، پیشکسوتان و بهترین بازیکنان رده های پایه، بهترین مربی، بهترین بازیکن فوتبال ساحلی برگزار می شود.

Share