عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب:

نه جلیلی میثاق‌نامه جمنا را امضا کرده و نه میرسلیم | جلیلی گفته است مستقل می آید

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص حذف سعید جلیلی از فهرست نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: آقای جلیلی حذف نشدند، بلکه خودشان نیامدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در خصوص حذف سعید جلیلی از فهرست نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) گفت: آقای جلیلی حذف نشدند، بلکه خودشان نیامدند.

 مهدی چمران در حاشیه دومین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که امروز در مجتمع شهر آفتاب برگزار شد، اظهارداشت: از آقای جلیلی برای حضور در جمنا به عنوان نامزد این جبهه دعوت شد و اسمش در فهرست و جمع ۱۰نفر نامزد این جبهه قرار گرفت اما گفت که نمیخواهد بیاید و مستقل وارد خواهد شد.

چمران گفت: آقای جلیلی گفته است مستقل می آید و میثاق نامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب را هم امضا نکرد.
وی در عین حال در خصوص مصطفی میرسلیم نامزد نهایی حزب موتلفه اسلامی برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: آقای میرسلیم هم میثاق نامه را امضا نکرد و گفت که من حزبی ام و تابع حزبم هستم.
پنج نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع ملی این جبهه با برگزاری انتخابات معرفی شدند تا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کنند.
انتخابات برای معرفی این نامزدها امروز (پنجشنبه) در مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب برگزار شد که در این انتخابات از مجموع ۵۹ صندوق اخذ رای دو هزار و ۳۷۸ رای اخذ شد.
سیدابراهیم رییسی با دو هزار و ۱۴۷ رای، علیرضا زاکانی با هزار و ۵۴۶ رای، مهرداد بذرپاش با هزار و ۴۰۴ رای، محمدباقر قالیباف با هزار و ۳۷۳ رای و پرویز فتاح با ۹۹۴ رای، پنج نامزدی هستند که از میان ۱۰ نامزد انتخاب شده در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزیده شدند.

Share