رییس ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد:

نام نویسی ۲ هزار و ۶۸۴ نفر داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در گیلان

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: از سی اسفند ماه تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه دوم فروردین۲ هزار و ۶۸۴ نفر در استان گیلان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی نام نویسی کردند که ۴۵۰ نفر در شهرها و ۲هزار و ۲۳۶ نفر مربوط به روستاها هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: با توجه به امکان ازدحام، داوطلبان عزیز نام نویسی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی بر ضرورت همراه داشتن مدارک کامل در زمان نام نویسی تاکید کرد و افزود: با توجه به عدم تمدید زمان ثبت نام چنانچه مدارک لازم  ارائه نشود فرمانداری و بخشداری ها قادر به انجام ثبت نام از این عزیزان نخواهند بود.

وی افزود: آن دسته از داوطلبینی که نتوانستند گواهی عدم سوء پیشینه را دریافت کرده و تحویل حوزه های ثبت نامی دهند فقط تا وقت مقرر فرصت دارند تا بر اساس تعهد انجام شده ثبت نام خود را تکمیل کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان افزود: از سی اسفند ماه تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه دوم فروردین۲ هزار و ۶۸۴ نفر در استان گیلان برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی نام نویسی کردند که ۴۵۰ نفر در شهرها و ۲هزار و ۲۳۶ نفر مربوط به روستاها هستند.

محمد احمدی پور گفت: از این تعداد ۱۶۳ نفر زن و ۲ هزار و ۵۲۳ نفر مرد هستند.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

Share