شفقی خبرداد

نام نویسی ۱۳۰۶ نفر برای شوراهای شهر و روستاهای رشت تا پایان روز پنجم

فرماندار شهرستان رشت گفت: تا پایان روز پنجم در مجموع ۱۳۰۶ ثبت نام نموده که ۲۳۵ نفر مربوط به حوزه های شهری تابعه و ۱۰۷۱ نفر نیز برای حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت می باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیروس شفقی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان رشت مجموع پنجمین روز ثبت نام داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت را ۳۶۴ نفر اعلام نمود که در حوزهای شهری تابعه ۴۲ نفر و در حوزهای روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت ۳۲۲ نفر می باشند.

در ادامه وی اعلام کرد: از شروع ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان رشت تا پایان روز پنجم در مجموع ۱۳۰۶ نفر ثبت نام نموده که ۲۳۵ نفر مربوط به حوزه های شهری تابعه و ۱۰۷۱ نفر نیز برای حوزه های روستایی بخش های تابعه شهرستان رشت می باشند.

وی در پایان آمار داوطلبین ثبت نامی شهر رشت را در روز پنجم ۲۹ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۲۷ نفرمرد و۲ نفر نیز از بانوان بوده و اضافه کرد: در مجموع تا کنون ۱۵۰ نفر داوطلب برای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نمودند که۱۳۰ نفر مرد و ۲۰ نفر از بانوان می باشند.

Share