نامزدی که قرار است به مردم شوره‌زار بدهد تا خیار بکارند و خیارشور برداشت کنند!

ادعاها و شعارهای عجیب و غریب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فراتر از تعیین نرخ یارانه رفته و برخی از اعطای وام ۲۰ میلیونی و سفر خارجه زوری به اختلاسگران سخن می گویند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی مجدی که در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرد در واکنش به اینکه برخی نامزدهای قبلی وعده یارانه ۳۰۰ هزار تومانی داده بودند، گفت: اما کارگروه ما به این نتیجه رسیده که به هر ایرانی ۲۵۱ هزار تومان یارانه بدهم. به بانک مرکزی می گویم تا می تواند پول چاپ کند و غیب کردن پول های نفتی، فروش خاک حاصل خیز و فروش دکل های نفتی و پول یارانه ماهانه را تأمین می کنم!

او در اظهاراتی شبیه احمدی‎نژاد با بیان اینکه «در محل ما گوجه کیلویی هزار تومان است»، ادامه داد: من حتما اشتغال زایی می کنم. وزیرم در وزارت رفاه باید برای جوانان اشتغال ایجاد کند. اگر نشد شورزارها را تقسیم می کنم و به هر خانواده ایرانی هزار متر می دهم تا خیار بکارد و خیارشور برداشت کند!

مجدی در ادامه وعده های انتخاباتی اش با بیان اینکه «۲۰ میلیون تومان به هر زوج تازه ازدواج کرده می دهم»؛ افزود: صلاحیتم احتمالا تأیید می شود چون پرونده قضایی ندارم. از برادران اختلاسگر خواهش می کنم چهارسال به خرج دولت این کشور را ترک کنند و به تفریح به پردازند.

او در واکنش به سوالات خبرنگاران گفت: من هاله نور ندیده‌ام و شعارم منشور کشورداری در پسا تحریم است.

در ادامه، طهورا و شیما زاغه دو خواهر ۳۲ و ۲۹ ساله برای ثبت نام در انتخابات خودشان را به ستاد انتخابات رساندند. شعار انتخاباتی این دو خواهر «همکاری با پیشکسوتان و همراهی با جوانان» است. طهورا می‌گوید سابقه کار اجرایی در فرمانداری دارد و مطمئن است که تایید صلاحیت میشود.

شیما خواهر کوچکتر می‌گوید که به نفع طهورا کنار خواهد کشید و طهورا می‌گوید که از وزرای فعلی در کابینه اش استفاده خواهد کرد.او که لیسانس انیمیشن دارد همچنین معتقد است که رای میلیونی دارد. چون مشارکت مردم در این انتخابات بالای ۷۰ درصد است.

هر دو خواهر هنوز رنگ انتخاباتیشان را انتخاب نکرده اند.

Share