نماینده قم:

نامزدی رییسی ربطی به «جمنا» ندارد | با ورود رییسی سایر اصول‌گرایان ثبت نام نمی‌کنند

نماینده مردم قم در مجلس در گفت و گویی ادامه داد: رییسی از همان ابتدا صرفا در یک جریان کشور تعریف نشد و شخصیت و چهره ای فراجناحی است و طبیعتا از این چهره انقلابی همه جریان‌های کشور می‌توانند حمایت کنند و وی را در لیست خودشان قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از عصرایران، مجتبی ذوالنوری نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه آیا رییسی کاندیدای جمنا است یا کاندیدای بخشی از اصولگرایان است گفت: رییسی شخصیت فراجناحی هستند و نامزد جبهه همه نیروهای انقلاب اسلامی است و ربطی به جمنا ندارد و چون کاندیدای ذوابعاد و شخصیتی برجسته هستند لذا جمنا نمی توانست وی را در لیست خود نداشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس در گفت و گویی ادامه داد: رییسی از همان ابتدا صرفا در یک جریان کشور تعریف نشد و شخصیت و چهره ای فراجناحی است و طبیعتا از این چهره انقلابی همه جریان‌های کشور می‌توانند حمایت کنند و وی را در لیست خودشان قرار دهند.

ذوالنوری بیان کرد: اگر جمنا به وحدت برسند مطلوب است و اگر می خواهند به وحدت برسند برجسته ترین گزینه ای که استعداد ایجاد وحدت و اجماع را دارد اقای رییسی است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه در جمنا وحدت حاصل شود گفت:من فکر می کنم با ورود رییسی ارایش سایر جریان های اصولگرا نیز تغییر می کند و کاندیداهای نام آشنا دیگر ثبت نام نخواهند کرد.

Share