به مناسبت شهادت شهید ابوالحسن کریمی:

مروری بر پیام تسلیت مقام‌ معظم‌ رهبری در زمان‌ ریاست‌ جمهوری‌ به آیت الله قربانی

در آستانه سالروز شهادت شهید ابوالحسن کریمی جا دارد به پیام تسلیت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در زمان ریاست جمهوری به آیت الله قربانی باز نشر شود تا ذکر خیری از شهید کریمی شده باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از سفیرسبز، در آستانه سالروز شهادت شهید ابوالحسن کریمی جا دارد به پیام تسلیت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای در زمان ریاست جمهوری به آیت الله قربانی باز نشر شود تا ذکر خیری از شهید کریمی شده باشد .

بسم‌ا…الرحمن‌الرحیم‌

جناب‌ حجت‌الاسلام‌ آقای‌ قربانی‌ امام‌ جمعه‌ محترم‌ لاهیجان‌ و نماینده‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی‌

باتأسف‌ و تأثر اطلاع‌ یافتم‌ که‌ دست‌ مجرم‌ ایادی‌ نفاق‌ به‌ خون‌ بی‌گناهی‌ دیگر آلوده‌ شده‌ و این‌ بارعنصر عزیز و شریفی‌ هدف‌ خیانت‌ منافقین‌ پلید و نابکار قرار گرفت‌ که‌ سوابق‌ روشن‌ انقلابی‌ او درسال‌های‌ اختناق‌ رژیم‌ ستمشاهی‌ و نیز فعالیت‌ دلسوزانه‌ و خستگی‌ ناپذیر او پس‌ از پیروزی‌انقلاب‌ بر همه‌ مردم‌ آن‌ منطقه‌ آشکار است‌.

این‌ چهارمین‌ جنایت‌ خونین‌ مزدوران‌ پست‌ و نوکرصفت‌ و خفاشان‌ خورشیدستیز در ظرف‌ چهل‌و پنج‌ روزی‌ است‌ که‌ از حضور پر شکوه‌ مردم‌ استان‌ گیلان‌ و مخصوصاً ناحیه‌ شرق‌ آن‌ استان‌ درصحنه‌های‌ گوناگون‌ انقلاب‌ می‌گذرد، منافقان‌ کوردل‌ با این‌ حرکت‌ دزدانه‌ و عاری‌ از شهامت ‌می‌خواهند حقد و کینه‌ خود را نسبت‌ به‌ مردمی‌ ابراز دارند که‌ ظرف‌ مدتی‌ کوتاه‌ هزاران‌ جوانان‌ خود را در خیل‌ راهیان‌ کربلا به‌ جبهه‌های‌ نبرد اعزام‌ کرده‌ و کاروان‌ عظیم‌ و گرانبار هدایا بسوی‌رزمندگان‌ گسیل‌ داشته‌ و در استقبال‌ از برادر و خدمتگزار خود آن‌ صحنه‌های‌ پرشور و پر حماسه‌را پدید آورده‌اند.

آری‌ این‌ جنایت‌ برای‌ انتقام‌ از مردمی‌ است‌ که‌ به‌ کوری‌ چشم‌ دشمنان‌ انقلاب‌، پیوند ناگسستنی‌خود با اسلام‌ و قرآن‌ را با صلابت‌ و قاطعیت‌ و در کمال‌ انسجام‌ و وحدت‌ ابراز داشته‌ و ترفند ایادی‌ کفر و نفاق‌ را نقش‌ بر آب‌ کرده‌اند روبه‌ صفتان‌ حقیر و شکست‌ خورده‌ برای‌ مقابله‌ با حرکت‌ شجاعانه‌ آن‌ مردم‌ انقلابی‌ و صادق‌ و مقاوم‌ چه‌ کاری‌ جز همین‌ تلاش‌های‌ خیانتکارانه‌ می‌توانندکرد؟ و برای‌ تشفّی‌ دل‌ سیاه‌ ناپاک‌ خود چه‌ راهی‌ جز ترور و قتل‌ می‌توانند پیمود؟

غافل‌ از آنکه‌ این‌ اعمال‌ جز روسیاهی‌ بیشتر برای‌ آن‌ و جز استحکام‌ روزافزون‌ عزم‌ و اراده‌ مردم ‌نتیجه‌ای‌ دیگر نخواهد داشت‌، اینجانب‌ ضمن‌ احترام‌ به‌ آن‌ مردم‌ فداکار و مخلص‌، لازم‌ می‌دانم ‌همه‌ برادران‌ و خواهران‌ مؤمن‌ و انقلابی‌ آن‌ سامان‌ را به‌ هوشیاری‌ هر چه‌ بیشتر در برابرجنایت‌های‌ ضد انقلاب‌ دعوت‌ کنم‌.

یقیناً سر پنجه‌ عدالت‌ شما مردم‌ عزیز را دیری‌ منتظر نخواهد گذاشت‌ و گلوی‌ این‌ مجرمان‌ سیه‌روی‌ را خواهد فشرد و سرای‌ این‌ جنایت‌ را به‌ آنان‌ خواهد چشانید و کاری‌ترین‌ مجازات‌ این‌بدخواهان‌ آن‌ است‌ که‌ برادران‌ و خواهران‌ با وحدت‌ و انسجام‌ و همدستی‌ کامل‌ حضور خود را درصحنه‌های‌ انقلاب‌‌بطور‌روزافزون‌‌حفظ‌‌کنند‌و‌از‌هر‌حرکت‌‌و سخنی‌ که‌ صفوف‌ رهروان‌ خط‌ امام‌را دچار سستی‌ و تفرقه‌ کنند بپرهیزند و با قرار گرفتن‌ در کنار روحانیت‌ مبارز و انقلابی‌ ید واحده‌ خود بر ضد استکبار و کفر و نفاق ‌تقویت‌ کنند.

اینجانب‌ شهادت‌ برادر متعهد و عزیز، ابوالحسن‌ کریمی‌ و دیگر شهدای‌ یک‌ ماه‌ و نیم‌ اخیر را به ‌جنابعالی‌ و همه‌ مردم‌ شرق‌ گیلان‌ و به‌ خصوص‌ خانواده‌های‌ ارجمند و گرامی‌ آنان‌ تبریک‌ وتسلیت‌ می‌گویم‌، توفیقات‌ همگان‌ را از خدای‌ متعال‌ خواهانم‌.

سید علی‌ خامنه‌ای‌

رئیس‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌

۶۵/۱/۱۷

Share