فوتسالیست گیلانی در لیست ۱۰ نفره بهترین‌ بازیکن جهان قرار گرفت

احمد اسماعیل‌پور بازیکن گیلانی تیم فوتسال گیتی‌پسند که در این فصل به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافت و در جام‌جهانی نیز خوش درخشید، در لیست ۱۰ نفره بهترین بازیکن جهان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان، احمد اسماعیل‌پور بازیکن گیلانی و رودسری تیم فوتسال گیتی‌پسند که در این فصل یکی از ارکان قهرمانی این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتسال بود، در جام‌جهانی و درخشش تیم ملی نیز حضور داشت.
درخشش اسماعیل پور در مسابقات جام جهانی مسؤولان را وادار کرد تا وی را سومین بازیکن برتر این مسابقات اعلام کنند و حال نام این بازیکن گیلانی در بین ۱۰ بازیکن برتر جهان قرار گرفته است و یکی از نامزدهای دریافت بهترین‌ بازیکن جهان است.
البته وی کار دشواری در رقابت با نمایندگان برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال و روسیه دارد اما قرار گرفتن نامش در بین این ۱۰ گزینه نیز خود یک موفقیت بزرگ برای وی و فوتبال ایران و گیلان محسوب می‌شود.
اسماعیل‌پور که فصل گذشته بازوبند کاپیتانی گیتی‌پسند را نیز بر بازو می‌بست، در این فصل نیز از ارکان و بازیکنان خوب تیم رضا لک در گیتی‌پسند بود و گل‌های زیبایی را به ثمر رساند.

Share