با انتشار بیانیه ای

فرهاد شوقی از حضور در انتخابات کناره گیری کرد| در سنگر دیگری به مردم خدمت می‌کنم

اینجانب به طور رسمی اعلام می کنم که با وجود بستر مناسب و اعلام حمایت همه جانبه دوستان و جمعی از همشهریان عزیزم و کارکنان محترم شهرداری رشت در دوره پیش رو انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نخواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد شوقی عضو شورای اسلامی شهر رشت در بیانیه ای خطاب به مردم رشت از عدم ثبت نام خود برای حضور در انتخابات خبر داد.

عضو فعلی شورای شهر رشت در بیانیه خود آورده است:

بسم الله الرحمن رحیم
دوستان عزیز و همشهریان گرامی شهر رشت
سلام علیکم
آغاز بهار طبیعت و آغاز سال ۱۳۹۶ هجری شمسی را به مردم شریف شهر رشت تبریک و تهنیت عرض می کنم.
مدت زمانی است که به طور غیر رسمی در محافل به دوستان و همکاران از عدم حضور در انتخابات آتی شورای اسلامی شهر رشت خبر داده ام. طی این مدت بسیاری از همشهری ها و دوستان، این حقیر را مورد لطف و محبت خود قرار دادند و با پیام ها و تماس های مکرر خود از اینجانب جهت شرکت در انتخابات آتی دعوت به عمل آورده و اسباب شرمندگی ام را فراهم نموده اند.

لذا بر خود لازم دانستم نکاتی در این خصوص خطاب به همه دوستان و همشهریان خود عرض نمایم:
اول اینکه از همراهی چهارساله دوستان عزیز خود در گذرگاه های حساس تصمیم گیری در دوره چهارساله شورای چهارم، از آن همکاران محترمی که در این دوره شورای اسلامی شهر رشت با احدی معامله نکرده و بر سر آرمانهای مردم و انقلاب ماندند و همچنین از کارکنان زحمت کش و دوست داشتی شهرداری رشت تشکر ویژه می کنم و بابت همه کاستی ها و قصورهای ناخواسته عذرخواهی می نمایم.

اینجانب به طور رسمی اعلام می کنم که با وجود بستر مناسب و اعلام حمایت همه جانبه دوستان و جمعی از همشهریان عزیزم و کارکنان محترم شهرداری رشت در دوره پیش رو انتخابات شورای اسلامی شهر رشت ثبت نام نکرده و به عنوان داوطلب شرکت نخواهم کرد و انشالله از این پس از سنگرهای دیگری به مردم شریف و عزیزمان و آرمانهای پاک انقلاب اسلامی خدمت خواهم نمود.

اما به عنوان یک شهروند و عضو کوچکی از از خانواده سرافراز ایثارگران از مردم شریف، انقلابی، دلسوز نظام اسلامی و سرباز رهبری شهر رشت عاجزانه خواهشمندم با نگاهی وسیع و دور از برخوردهای جناحی و عدم توجه به گروه های سلیقه ای با گزینش نیروهای وفادار به آرمانهای شهدا، متخصص و معتهد با تشکیل شورای یک دست انقلابی، شهر رشت را به سوی پیشرفت همه جانبه و توسعه پایدار هدایت نمائید.
بنده نیز با توجه به شناختی که از تعدادی از نامزدهای انتخابات دارم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود جهت شناساندن خصوصیات و توانمندی های این افراد به شهروندان عزیز رشت استفاده خواهم کرد.
در پایان از خداوند متعال طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و همه خدمتگزاران صدیق به این نظام مقدس اسلامی و مردم شریف شهر رشت را خواستارم و از همه بزرگواران و شهروندان عزیز حلالیت طلبیده و دعا می کنم خروجی صندوق آراء در روز ۲۹ اردیبهشت سال جاری مدد رضایت خداوند متعال و بهترین انتخاب برای شهر ما، شهر رشت باشد.

فرهاد شوقی
عضو شورای سلامی شهر رشت
۱۳۹۶/۱/۵

Share