فرماندار فومن:

فاکتور غذای دو اداره در فومن معادل کل بودجه فرهنگی شهرستان است

فرماندار فومن با بیان اینکه فاکتور غذای رستوران دو اداره فومن مطابق کل بودجه فرهنگی شهرستان است گفت: در صورت عدم ارائه برنامه‌های عملیاتی از سوی ادارات فومن هیچ گونه بودجه‌ای به آنها داده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، حسین اسماعیل‌پور در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت گردشگری شهرستان فومن به‌درستی بهره برد اظهار داشت: با بهره برداری درست از این ظرفیت، فومن در صنعت گردشگری وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه باید به شیوه درست در راستای تعهد به دستورات مقام معظم رهبری گام برداریم، گفت: هر دستگاهی اگر خدماتی ارائه می‌کند باید به‌صورت واضح گزارشات و خدمات خود را برای مردم بیان کند تا مردم از  عملکرد آن آگاه شوند.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه هیچ‌گاه در این دولت کار تبلیغاتی انجام نمی‌شود، بیان کرد: این دولت تمامی توان خود را به کار گرفت تا کارهای زیربنایی و پایه‌ای انجام دهد و کارهای نیمه تمام را به سرانجام برساند.

اسماعیل‌پور با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید توانست بعد از ۳ دهه برای نخستین بار تورم را تک رقمی کند، اذعان داشت: این دولت با وجود همه تهدیدات امنیتی دشمنان و حاشیه‌های داخلی توانست برای نخستین بار حقوق شهروندی را به‌صورت مکتوب به مردم ارائه دهد.

فرماندار شهرستان فومن با بیان اینکه این دولت توانست بعد از ۶ سال تولید نفت را با سال‌های قبل از تحریم برابر کند، اظهار داشت: برای نخستین بار در دولت  تدبیر و امید ذخیره گندم از مرز ۱۴ میلیون تن عبور کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت در جلوگیری از فساد اداری گام برداشت، بیان کرد: ۱۶ مدیر کشوری به‌دلیل دریافت حقوق نجومی در این دولت از سمتشان برکنار شدند و برای نخستین بار از واردات برنج در فصل کشاورزی در این دولت جلوگیری شد.

اسماعیل‌پور با انتقاد از اینکه فاکتور غذای رستوران دو اداره  در شهرستان فومن به اندازه بودجه فرهنگی کل شهرستان است، گفت: از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهم برنامه‌های اجرایی خود را آماده کنند و اگر برنامه عملیاتی نداشته باشند هیچ بودجه‌ای به آن اداره تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه هیچ یک از مسئولان ادارات موظف نیستند به اعتراضات و سئوال‌های کانال‌ها و گروه‌ها در فضای مجازی پاسخ دهند، تصریح کرد: فضای مجازی در دسترسترین مکانی است که می‌تواند اطلاعات و اسناد اداری شما را به دشمنان خارجی انتقال دهد بنابراین از این کار جداً خودداری کنید.

فرماندار فومن با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: همراهی و همکاری مدیران و مسئولان ادارات با فرمانداری یکی از مهم‌ترین موضوعات است که  باید توجه ویژه‌ای به آن شده تا زمینه مشارکت هر چه بهتر و با شکوه‌تر مردم در انتخابات فراهم شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری مدیران و مسئولان ادارات در ایام نوروز نسبت به سال گذشته ۷۱ درصد رشد اقامت مسافران و گردشگران را در این شهرستان داشته‌ایم.

Share