فرماندار شهرستان تالش

شهرستان تالش آماده برگزاری انتخابات ۹۶ است

فرماندار شهرستان تالش امروز ۳۱ فروردین ۹۶ در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: برای برگزاری داوزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر وروستا ۳۴۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات قبل ۲۰ شعبه افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان تالش امروز ۳۱ فروردین ۹۶ در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان گفت: برای برگزاری داوزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای شهر وروستا ۳۴۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که نسبت به انتخابات قبل ۲۰ شعبه افزایش یافته است.

سید عیسی مهدوی افزود: از این تعداد شعبه اخذ آرا ۱۲۰ شعبه شهری و ۲۲۱ شعبه روستایی می باشد.

فرماندار تالش صیانت از رای مردم را مهمترین کار ستاد اجرایی انتخابات این شهرستان دانست و افزود: در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها حدود ۲۰۰۰ نفر عوامل اجرایی– نظارتی – انتظامی و بازرسی همکاری می کنند تا این دوره از انتخابات به نحو احسن برگزار شود.

فرماندار تالش با بیان اینکه اولین همایش رای اولی ها در این شهرستان برگزار شد گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر رای اولی در این شهرستان برای اولین بار در این دوره از انتخابات پای صندوق های رای خواهند آمد.

مهدوی در خصوص تمهید مقدمات حضور مردم در مناطق سخت گذر و صعب العبور در پای صندوق آرا گفت: برای این مناطق ۷ شعبه سیار پیش بینی شده است.

Share