رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد:

شناسایی و دستگیری عامل تهدید و توهین به خانم ۲۱ ساله گیلانی در تلگرام

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و توهین به خانم ۲۱ ساله گیلانی در تلگرام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۲۱ ساله گیلانی مبنی بر تهدید و توهین علیه او در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل تهدید و توهین علیه شاکیه در تلگرام شناسایی با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد.

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم ۲۴ ساله اهل و ساکن رشت به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید و توهین علیه شاکیه در تلگرام قصد انتقام جویی از او را داشته ، اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی، مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش دهند.

Share