سرمربی سپیدرود رشت؛

سخت ترین بازی ما مقابل ایرانجوان است | مطمئنم عضدی جای سوزن انداختن هم نیست

سرمربی سپیدرود رشت می‌گوید سخت‌ترین دیدار آنها در راه صعود به لیگ برتر، مقابل ایرانجوان است که برای بقا میجنگد. او همچنین درباره جادوگری در دیدار پارس جنوبی و گل گهر سیرجان گفت: من اصلا به این مسائل اعتقاد ندارم و تا به حال ندیده ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، علی نظر محمدی درباره دیدار سپیدرود مقابل اکسین البرز که با پیروزی دو بر یک رشتی‌ها به پایان رسید، گفت: بازی بسیار سنگینی بود. اکسین از تیم‌های پر مهره و بسیار تاکتیکی لیگ یک است. به جهت اینکه در هفته سی و یکم، چهار تیم مدعی صعود بودند، باخت یا مساوی هرکدام، کار آنها را سخت و تاحدی از گردونه رقابت خارج می‌کرد. به همین دلیل ما باید از این دیدار سه امتیاز را می‌گرفتیم.

او افزود: ما تیم را کاملا تهاجمی به داخل زمین فرستادیم. در این بازی ۹۰ دقیقه توپ روی دروازه هر دو تیم بود ولی ما با صحبت‌هایی که قبل از بازی با بازیکنانمان انجام داده بودیم، با استفاده از ضد حملات دو گل به ثمر رساندیم که اگر دقت بیشتری به کار می‌بردیم می‌توانستیم تعداد گلهای‌مان را افزایش دهیم.

اکسین در این دیدار جوانمردانه بازی کرد و من به یحیی گل‌محمدی تبریک می‌گویم که چنین تیمی در اختیار دارد. به نظر من اکسین می‌توانست از این دیدار بازنده بیرون نیاید ولی در روزی که ما در کرج به خاطر حضور چهار هزار هوادارمان میزبان بودیم توانستیم سه امتیاز را بدست بیاوریم.

سرمربی سپیدرود با با بیان اینکه نتایج این تیم در بازی‌های خارج از خانه بد نبوده است، خاطرنشان کرد: ما در بازی‌هایی که میهمان بودیم، پنج برد، پنج تساوی و ۶ باخت حاصل کارمان بوده که آمار بدی نیست. همچنین ما در بازی‌های خانگی یازده برد و چهار مساوی بدست آورده‌ایم و دو سال و اندی است که طعم شکست را در خانه نچشیده‌ایم و به دنبال این هستیم که این آمار را بهبود ببخشیم.

نظرمحمدی در ادامه درباره سه دیدار آینده تیمش مقابل ایرانجوان (خانگی)، گل گهر سیرجان(خارج از خانه) و نساجی (خانگی) اظهار کرد: سخت‌ترین حریف ما در این سه دیدار، ایرانجوان بوشهر است که برای بقا می‌جنگد و می‌خواهد جلوی ما انتحاری بازی کند. از طرفی بازی در رشت است و همگان انتظار سه امتیاز را از ما دارند و همین مسئله فشار زیادی روی تیم ما ایجاد می‌کند. مطمئنا سپیدرود در این دیدار هوشمندانه بازی می‌کند و خودش را به اتفاقات فوتبالی نمی‌سپارد. سپیدرود با حمایت هوادارن پیش می‌رود و مطمئن باشید در بازی آینده ما جای سوزن انداختن در ورزشگاه عضدی نیست.

او درباره جادوگری در دیدار در دیدار پارس جنوبی و گل گهر که در نهایت با پیروزی یک بر صفر بوشهری‌ها به پایان رسید، عنوان کرد: به دلیل اینکه من به این مسائل اعتقادی ندارم، تا به حال دقت نکرده و ندیدم که تیمی مقابل ما چنین کاری کند. من اعتقاد دارم تا زمانی که خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر ما برای بدست آوردن هرچیزی به غیر از خدا دل ببندیم، قطعا به آن نمی‌رسیم. من به این ضرب المثل اعتقاد دارم که “با خدا باش پادشاهی کن، بی خدا باش هر چه خواهی کن”.

سرمربی سپیدرود در ادامه درباره همکاری مسئولان شهر رشت و استان گیلان با این تیم، اظهار کرد: مسئولان در حد بضاعت خودشان کمک حال ما بوده‌اند و تقریبا نیازهای اولیه ما را برطرف کرده‌اند. بالاخره از بودجه آنها برنمی‌آید که بتوانند هزینه‌های یک تیم فوتبال را بپردازند. از طرفی ارگانهای دولتی حق کمک به ارگانهای خصوصی را ندارند. من از شخص استاندار، شهردار و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تشکر می‌کنم که حمایت زیادی از ما کرده‌اند.

نظرمحمدی در پایان تاکید کرد: درود به شرف بازیکنان تیمم که با تمام قلبشان برای تیم تلاش می‌کنند و به هیچ عنوان حاضر نیستند این جایگاهی که به سختی به دست آورده‌اند را به آسانی از دست بدهند.

Share