نماینده مردم تنکابن، رامسر در مجلس؛

ساخت بیمارستان خصوصی تنکابن کُند شده است

نماینده مردم تنکابن، رامسر در مجلس با اشاره به روند کُند ساخت بیمارستان خصوصی تنکابن به دلیل کمبود اعتبار خواهان تسریع در ساخت آن شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، شمس الله شریعت نژاد در حاشیه بازدید از بیمارستان خصوصی شهسوار ضمن قدردانی از زحمات دولت تدبیر و امید در بخش درمان اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی  که در این دولت وجود دارد، اما در مقایسه با گذشته خدمات  قابل توجهی در بخش درمان در غرب مازندران ارائه شده است.

شریعت نژاد افزود: ساخت مرکز مبارزه با سرطان در بیمارستان امام سجاد (ع)، درمانگاه مجهز توسعه یافته و اورژانس بیمارستان، دانشکده بین المللی پزشکی در حال ساخت در شهرستان رامسر از جمله این خدمات است.

وی اضافه کرد: در نظر داریم تا مجوز ایجاد مرکز ناباروری در بیمارستان کتالم برای غرب مازندران و شرق گیلان را از وزیر بهداشت بگیریم.

شریعت نژاد ادامه داد: توسعه فضای فیزیکی  بیمارستان شهید رجایی تنکابن ، تثبیت رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن با پیگیری های انجام شده از وزارت بهداشت، احداث درمانگاه تامین اجتماعی، تامین اعتبار برای ساخت درمانگاه ، درمانگاه در حال ساخت روستای کترا بخش نشتا  از جمله دیگر خدمات انجام شده توسط دولت تدبیر و امید در غرب مازندران است.

نماینده مردم منطقه در خانه ملت از گشایش بیمارستان عباس آباد در آینده نزدیک با حضور وزیر بهداشت خبر داد و گفت: در نظر داریم برای ساخت مرکز دیالیز در مجاورت بیمارستان عباس آباد برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه درمانگاه شیرود افتتاح شده ، درباره بیمارستان فوق تخصصی تنکابن اظهار داشت: از جمله انتقادات ما به دولت درباره این بیمارستان است زیرا روند ساخت آن به دلیل   نداشتن اعتبار با کندی مواجه شده و قرار است در سال جاری با وعده هایی که وزارت راه و شهرسازی داده است، روند ساخت این بیمارستان تسریع شود.

شریعت نژاد با اشاره به مشکل کم بودن تعداد آمبولانس در منطقه تصریح کرد: با افزایش تعداد آمبولانس ها وضعیت اورژانس ۱۱۵ در منطقه نیز تا حدودی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان خصوصی شهسوار نخستین بیمارستان خصوصی مجهز در غرب مازندران است افزود: طی بازدیدی که از بیمارستان دولتی شهید رجایی تنکابن داشتم ، با شلوغی اورژانس مواجه شدم که بیشتر آنان گردشگر هستند و برای تزریق آمپول یا سرم باید مدت زیادی منتظر بمانند که این امر به مشکل نرم افزاری در کشور بر می گردد زیرا اطلاع رسانی درستی از ظرفیت های درمانی منطقه نمی شود.

شریعت نژاد ادامه داد :بیشتر مردم نمی دانند که بیمارستان خصوصی شهسوار طرف قرارداد با بیمه بوده و افرادی که دارای بیمه تکمیلی هستند می توانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره مند شوند.

Share